AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Mulig pussig? Jeg traff kjærsten for ganske nøyaktig ett halvt år siden. Barn på hver kant og ulike samværsuker og diverse begrenser naturlig nok samvær endel, men vi har det utrolig bra sammen når vi er sammen. Dette er et bra forhold, og ikke lenge siden vi skålte for "oss". Vi er veldig nære og fysiske begge to. Og det som slår meg nå er at vi begge er ganske elendige til å snakke om følelser. Eller vu har ikke våget? Jeg er ikke i tvil om hans følelser for meg, som uttrykkes gjennom nærhet og gode gjerninger. Men ingen av oss har uttrykt de magiske tre ordene, og vi sier ikke at vi er glad i hverandre. Jeg har aldri vært noe god på akkurat det, og her ser det jammen ut til at jeg har møtt min mannlige parallell. I og for seg greit, men litt kunne vært greit nå som vi faktisk har vært sammen en stund. Og diskuterer samværsordninger. Det er en langsiktighet her, og jeg synes vel det er, hva skal jeg si, litt pussig situasjon. For med ett er det gått så lang tid at det blir umulig på en måte. Hvordan bryte opp mønsteret her? Anonymous poster hash: fa568...df3
Gjest ghej75 Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Trenger ikke å være noe galt i det, det viktigste er jo at dere viser det . Jeg har en regel med å si "jeg elsker deg" for første gang; det skal ikke være skriftlig, og ikke være "I love you" (ja, det er vanlig.. huff). Men, "jeg er glad i deg" føler jeg av en eller annen grunn er litt greiere å skrive, det er jo tross alt ikke like alvorstungt. Går det an å skrive på en sms eller noe? Ikke sånn uten videre, men i en naturlig avslutning av en god natt-melding eller en uke til dere ses neste gang-melding f.eks.? For meg bygger "jeg er glad i deg/elsker deg" seg opp nesten som Tourettes når jeg føler det sterkt nok, og på et eller annet tidspunkt MÅ jeg bare si det .
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 dere MÅ begynne me det. Jeg tørde aldri å si noe til min eks om følelser når vi var sammen. Ofte ble det på facebook og meldinger bare.. for der var det lettere. Dette førte til at det ble slutt av for dårlig kommunikasjon! KOMMUNIKASJON ER VIKTIG! Anonymous poster hash: 12673...3bb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå