Gå til innhold

Kopper og bestikk og sånn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig mye i skaper og skuffer og vil gjerne minimere det for å få det litt mere ryddig og oversiktlig. Lurer på hvor mye dere har stående og hvor mye av det dere egentlig bruker i hverdagen. Jeg kan fylle opp en oppvaskmaskin og fremdeles ha ganske fulle skap og skuffer. Drømmen er å ha kun til seks personer og kvitte meg med resten, men det er veldig vanskelig å velge ting bort.

Gode tips til rydd og kast mottas med takk.

Anonymous poster hash: 2c412...5c3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis det er noen glass du feks bare har et av så kast det. prøv å holde det likt :)

jeg har kastet uendelig mye glass og gitt bort det som var brukbart. var så lei av at skapene så ut som et bombeområde :P

Anonymous poster hash: 4ea6f...aae
Skrevet

Skaper?

Jeg har mange hyller uten noe som helst i, men har likevel mer enn nok kopper og fat til meg selv.

Anonymous poster hash: 6fdf2...e2e
Skrevet

Det spørs hvor mange familiemedlemmer det er? Jeg er alenen og har beholdt nesten alt i 4 deler. 4 kopper, 4 krus, 4 djupe fat, 4 flate fat, 4 asjetter, 4 tekoppasjetter, 4 skåler. Osv. Ellers har jeg 6-7 smørkniver, 6-7 gafler etc... Du skjønner tegningen ;) Da har jeg i tilfelle jeg får besøk. Og om det blir flere enn 4 kan skålene også brukes til suppetallerken.

Anonymous poster hash: 091fd...7af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...