Gå til innhold

Gjøre i bleia - fetish. Hadde du gjort det?

300 stemmer

1. 1. Hva tenker du

• Ja, digger det.
      26
    • Hadde gjort det for å glede ham.
      17
    • Fullstendig uaktuelt.
      257

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumpa over denne video'en i dag:

xpee.com/video/1921/girl-pooping-in-her-diaper-filling-it-with-lots-of-poop (forsøkt gjort ikke-klikkbar)

Eller "dumpa over"....jeg googla det aktivt, men samma det. Ihvertfall, blei litt små-tent av det.

Så hvordan hadde dere kvinns stilt dere i forhold til en kjæreste som hadde en sånn fetish? Tatt imot det med åpne armer og blitt med på leken, eller totalt uaktuelt?

Personlig må jeg si jeg ikke ser på det som noe spesielt stort "offer" å kle seg i en voksenbleie og drite i den, mens typen springer rundt med ståpikk og kamera. Gjør neppe vondt, ihvertfall. Da må det nesten være mer plagsomt å bli mast på angående anal-sex, tenker jeg.

What say you?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette "høres" interessant ut.

Hilsen kvinne, 34. Gift, 2 barn. Bosatt i en villa på Smestad. Røde vegger og sort tak. X-80 Gustavsberg boblekar i stua hvor vi bader i champagne og ser på nytt på nytt mens jeg og tre brasilianske ludder bytter på å tilfredsstille min elskerinne som jeg møtte da jeg var utvekslingsstudent i Oklahoma City på 80-tallet og gjorde "rent bord" blant basketballaget til Detroit Red Wings under en bortekamp hvor jeg og cheerleaderne roadtrippet oppover til Detroit men ble stoppet underveis i Kansas City og ble forført av en kjekk politimann som ble min framtidige ektemanss svigerbror.

Anonymous poster hash: d119a...bf7
  • Liker 22
Skrevet (endret)

Smålige holdninger så langt i denne avstemmingen, må jeg si. 3 stykker som sier det er "totalt uaktuelt". Ikke ei eneste, så langt, som hadde gjort det bare for å glede typen om ikke noe annet...

Er det så farlig da? Er det strengt tatt nødvendig å være så prippen og vanskelig?

Endret av Trapp
Skrevet

What say you?

Dette er forventet jeg mer fra /b en KG ihvertfall.

Anonymous poster hash: e7db3...f0b

• Liker 5
Skrevet

Dette "høres" interessant ut.

Hilsen kvinne, 34. Gift, 2 barn. Bosatt i en villa på Smestad. Røde vegger og sort tak. X-80 Gustavsberg boblekar i stua hvor vi bader i champagne og ser på nytt på nytt mens jeg og tre brasilianske ludder bytter på å tilfredsstille min elskerinne som jeg møtte da jeg var utvekslingsstudent i Oklahoma City på 80-tallet og gjorde "rent bord" blant basketballaget til Detroit Red Wings under en bortekamp hvor jeg og cheerleaderne roadtrippet oppover til Detroit men ble stoppet underveis i Kansas City og ble forført av en kjekk politimann som ble min framtidige ektemanss svigerbror.

Anonymous poster hash: d119a...bf7

:skratte:

Helt uaktuelt for min del.

• Liker 3
Skrevet

Smålige holdninger så langt i denne avstemmingen, må jeg si. 3 stykker som sier det er "totalt uaktuelt". Ikke ei eneste, så langt, som hadde gjort det bare for å glede typen om ikke noe annet...

Er det så farlig da? Er det strengt tatt nødvendig å være så prippen og vanskelig?

Hadde du gjort det?

Anonymous poster hash: 642a4...907

• Liker 1
Skrevet

Hadde du gjort det?

Anonymous poster hash: 642a4...907

Så klart. Som sagt, ikke akkurat vedens største offer. Dersom hun genuint tente på det (og ikke bare ville drite meg ut), så skulle jeg da glatt ha tredd på meg en voksenbleie og drete den ut slik ingen har drete ut ei bleie før. Hva er problemet, liksom?

• Liker 1
Skrevet

det blir for sært for meg altså. blir kvalm...

Anonymous poster hash: f41b4...e04
  • Liker 18
Skrevet

det blir for sært for meg altså. blir kvalm...

Anonymous poster hash: f41b4...e04

Vel...høres ut som du i det minste forsøkte å se det for deg :icon_lol:

• Liker 1
Skrevet

Hva er problemet, liksom?

Mangel på selvrespekt samt ære og aktelse.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Mangel på selvrespekt samt ære og aktelse.

Som sagt: prippent og selvhøytidelig. "Buhu, jeg er i en situasjon som ikke utstråler bein i nesa", liksom...

Endret av Trapp
Gjest Raindrops
Skrevet

Det sier kanskje mest om meg at det jeg reagerte mest på var at hun tørket seg "feil vei".

Men nei, jeg tror ikke dette er noe jeg hadde vært komfortabel med i det hele tatt.

• Liker 6
Skrevet

Nei. Jeg kan gjøre mye rart for nytelsens skyld, men bæsje foretrekker jeg å gjøre i do.

• Liker 3
Skrevet

Det sier kanskje mest om meg at det jeg reagerte mest på var at hun tørket seg "feil vei".

Heh...jeg kom ikke så langt i videoen, men akkurat det hørtes jo litt nasty ut da :icon_lol:

Skrevet

Se der! Der tikket det endelig inn et åpensinnet, elskverdig og sympatisk svar i pollen.

Skrevet

Fullstendig uaktuelt: 11

Hadde gjort det for å glede typen: 1

Må si jeg er mektig skuffet over holdningene deres her. :fy_fy:

Skrevet

Er det bare jeg som ser for meg at du sitter å ler bak skjermen?

• Liker 13
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...