Gå til innhold

Hoteller i Budapest!

ellus89

Anbefalte innlegg

Skal nå ut å reise da i slutten av Januar til Budapest. Er veldig usikker på hvilket hotell jeg skal velge, ser på tripadvisor og hva mennesker har skrevet under de ulike hotellene. Jeg ser at mange av de siste kommentarene som har blitt skrevet, er skrevet for to år siden eller mer. Vet ikke om jeg tørr å stole på dette.

Så mitt spørsmål til dere er har noen vært i Budapest og har ett fint og rimelig hotell å anbefale? ( Må ligge nokså sentralt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bodde på dette hotellet http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g274887-d284501-Reviews-Hotel_Charles_Apartment-Budapest_Central_Hungary.html i sommer. Da var det litt for varmt til å ha rom uten aircondition i juli, men i januar tror jeg ikke det skal være noe problem å bo på de billigste rommene :)

Det var ikke kjempe sentralt, men buss stoppet var ca 6 meter fra inngangen til hotellet.Og personalet var behjelpelig med å forklare vei og bussnummer osv :) Vi led med andre ord ingen nød av å bo litt utenfor hovedbyen, så kan trygt anbefale det hvis dere ikke MÅ ha kjøpesenter og alle restaurantene utenfor hotellet :)
Kjempefine prise på hotellet også, man fikk virkelig mer enn man betalte for :) Send gjerne PM hvis det er noe annet du lurer på, så skal jeg svare deg så godt jeg kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ligge på Hotel Erzebet i januar. Aldri vært der før, og var bare 3 stjerners (tror jeg), men vi valgte det fordi det var billig og var i følge tripadvisor midt i sentrum. Vi reiser med Ving da, så vi hadde ikke så mange hoteller å velge mellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mercure hotel Budapest museum, trot jeg det het der vi bodde. Ca. 7-10 minutter å gå til sentrum, jacuzzi og turkish spa, den nydeligste frokost jeg har smakt på et hotell, og romslige rom. Det var ihvertfall så rimelig da vi reiste at vi hadde råd til å ha vært vårt rom. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hotel Eurostar budapest center.
rett ved metroen Astoria og gang avstand til både sentrum og det jødiske kvarter (partymekka) :D

Best value for money som vi sier i Sandnes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg vil anbefale Buddha Bar Hotel i Budapest! Ligger midt i sentrum, rett på hovedgata Vaci Utca. Hotellet har en skikkelig fin og populær restaurant og har en særegen buddhistisk stil med gjennomført linje hele veien. Hyggelig betjening og egen avdeling med spa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på klassetur i Budapest og folk leide hotell forskjellige steder. Har ikke hørt at noen har vært misfornøyde, så det virker som det er mange gode steder der.

Nå husker jeg ikke i farta hva det het der vi bodde, men vi fant hvert fall hotellet på hotels.com :) tok en med mange stjerner og gode tilbakemeldinger!

Så jeg stoler på den nettsiden. Har funnet hoteller derfra når jeg har reist andre steder og!

Anonymous poster hash: 930dd...958
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Ingaborga

Var på klassetur til Budapest i Oktober, vet ikke helt hva prisen lå på, men så fikk bi også avslag(vi leide leilighetsrom for seks pers pr rom) fordi faren til ei i klassen er medeier i tannklinikken som er i hotellet, husker ikke hva hotellet het, men det har Europas største badeland. Spaet der er veldig flott, de har treningssaler, hårsalong, tannklinikk og div andre slike ting på hotellet, og et mindre kjøpesenter i gåavstand fra hotellet, men det ligger litt utenfor sentrum da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...