Gå til innhold

for tidlig sex etter abort. infeksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt råd.

Gikk gjennom en abort (tabletter) etter en BO. Blødningene kom rask og var borte etter seks dager (pga lite å støte ut). Det var også smertene. vi var alt for raske tilbake i senga, på dag 8 og 9 etter blødningsdag. Vi hadde sex uten prevensjon, altså.. det som ikke er anbefalt før etter hvert fall 14 dager pga infeksjon. Vi har også hatt sex et par ganger etter det, men da med kondom. Vi prøver ikke å bli gravide nå.

Nå har jeg begynt å få menssmerter/kramper i magen, og det kommer mørkt blod / tynn utflod... ser ut som jeg skal starte å blød igjen, men det er mye mørkere enn friskt, og det har vært i tre dager.
Er det tegn på infeksjonen, eller hva kan det være? Er det normalt at det kommer tibake etter en spontanabort, er det bare at kroppen gjør seg klar for å komme i gang med sykluser igjen?

åh. følte meg så klar for sex igjen, nå er jeg bekymra for at vi starta for tidlig!!!

- Bonusmamma

Anonymous poster hash: bbc60...338
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får se an noen dager. Blir det verre bør du sjekke. Vanlig å få litt etterblødninger. :-)

Anonymous poster hash: bbc60...338
Skrevet

Ring stedet der du fikk ordinert abort og spør. Gjort er gjort, nå må du tenke på helsa di.

Skrevet

Skjønner ikke at du gjorde det - prioriterer ikke din helse - så får du ta dine egne konsekvenser.

Anonymous poster hash: ebd13...f95
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...