Gå til innhold

Tips til tv serie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en ny serie å se på. Det er så mye å velge mellom at det hadde vært greit med noen tips fra folk som kanskje liker de samme type seriene som meg.

Liker: Koselige, morsomme, artige, romantiske, feelgood med hint av spenning og kanskje en tåre en gang i blant.

Eks:

Greys Anatomy

Desperate houswifes

Drop dead diva

Being Erica

Sex and the City

How i met you mother

Big bang theory

Modern family

The Client list

Psych

Once upon a time

Liker også type Game og Thrones, Dexter, Homeland, Breaking bad men det er ikke slike jeg er på jakt etter nå.

Liker IKKE: Typiske "alt skjer på ett sett", krim eller evighetsserier (soap)

Alle elsker Raymond

Kongen av Queens

Full house

CSI

Seventh heaven

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The Vampire Diaries
Beauty and the beast
Orange is the new black
Pretty Little Liars
Glee

Men anbefaller også;
Sons of anarchy
Hannibal

Du finner alle seriene i god kvalitet på www.tubeplus.me :)
Enjoy!

Anonymous poster hash: dcb38...c74
Skrevet

The Mentalist er litt i samme gaten som Psych, men mer etter min smak, litt mer krim og mindre humor/tull.

Private practice var jo en avsporing av greys. Og brothers and sisters har vært en favoritt for min kone. Good christian bitches likte hun og, men der tror jeg det bare ble laget en sesong, så det er jo litt kjipt.

Skrevet

Liker: Koselige, morsomme, artige, romantiske, feelgood med hint av spenning og kanskje en tåre en gang i blant.

Kanskje du hadde likt Spaced?

Skrevet

The Vampire Diaries

Beauty and the beast

Orange is the new black

Pretty Little Liars

Glee

Men anbefaller også;

Sons of anarchy

Hannibal

Du finner alle seriene i god kvalitet på www.tubeplus.me :)

Enjoy!

Anonymous poster hash: dcb38...c74

Har sett Orange is the new black og Pretty little liars og liker de godt. Den eneste vampyr serien jeg orker er True blood :fnise:

De andre skal jeg sjekke ut.

Skrevet

Ta en titt på Arrow og Breaking bad liker det ganske bra selv, men aller har sin smak :)

Skrevet

The Mentalist er litt i samme gaten som Psych, men mer etter min smak, litt mer krim og mindre humor/tull.

Private practice var jo en avsporing av greys. Og brothers and sisters har vært en favoritt for min kone. Good christian bitches likte hun og, men der tror jeg det bare ble laget en sesong, så det er jo litt kjipt.

Ja The Mentalist er en mer "seriøs" utgave (sett litt på det), men nå for tiden så faller ikke krim i smak, men skal huske det til en annen gang.

Privat practice har jeg sett og liker veldig godt. Brothers and sisters har jeg hørt om men aldri tenkt over. Skal sjekke det ut.

Skrevet

Hart of Dixie :)

Den så bra ut. Veldig slik jeg er på jakt etter

Skrevet

New girl!

Sett :danse:

Skrevet

Jeg elsker flere av seriene du nevner. (Grey's, BBT, SATC... For øvrig også CSI, men det er en annen sak.)

Har du vurdert å gå litt tilbake i tid? :P Eksempelvis er Friends en evig klassiker som både gir deg humor og tårer - gjerne samtidig, og en av mine desiderte favoritter. Men det faller jo strengt tatt rett inn i sitcom-kategorien du ikke likte... :/

Ellers hadde jeg det (og dette er faktisk litt pinlig) innmari gøy med å se hele Ally McBeal på nett i høst. Hadde glemt hvor episk den serien var, det anbefales! Stimulerer både lattermuskler og tårekanaler. Den passer jo i grunnen litt inn i Grey's-kategorien: det er drama, romantikk og en porsjon humor som primært foregår på en arbeidsplass.

(Off topic: Hvis det er noen her som er Friends-fans, men aldri har streamet det på nett: gjør det umiddelbart! Det er haugevis av slettede scener der. Jeg kunne alt utenat, så jeg skvatt himmelhøyt. Nesten alle episodene er 5-6 minutter lengre enn de som er vist på tv og solgt på DVD!)

Skrevet

Jeg elsker flere av seriene du nevner. (Grey's, BBT, SATC... For øvrig også CSI, men det er en annen sak.)

Har du vurdert å gå litt tilbake i tid? :P Eksempelvis er Friends en evig klassiker som både gir deg humor og tårer - gjerne samtidig, og en av mine desiderte favoritter. Men det faller jo strengt tatt rett inn i sitcom-kategorien du ikke likte... :/

Ellers hadde jeg det (og dette er faktisk litt pinlig) innmari gøy med å se hele Ally McBeal på nett i høst. Hadde glemt hvor episk den serien var, det anbefales! Stimulerer både lattermuskler og tårekanaler. Den passer jo i grunnen litt inn i Grey's-kategorien: det er drama, romantikk og en porsjon humor som primært foregår på en arbeidsplass.

(Off topic: Hvis det er noen her som er Friends-fans, men aldri har streamet det på nett: gjør det umiddelbart! Det er haugevis av slettede scener der. Jeg kunne alt utenat, så jeg skvatt himmelhøyt. Nesten alle episodene er 5-6 minutter lengre enn de som er vist på tv og solgt på DVD!)

Er stolt eier av Friends boksen og har nettopp sett den. Sitcoms er greit så lenge de er bra :fnise:

Neste gang skal Friends streames.

Liker godt Ally McBeal, men irriterer meg over hvordan den sluttet.

Skrevet

Er stolt eier av Friends boksen og har nettopp sett den. Sitcoms er greit så lenge de er bra :fnise:

Neste gang skal Friends streames.

Liker godt Ally McBeal, men irriterer meg over hvordan den sluttet.

Word. Da jeg så den sist ble jeg skikkelig deppa da den var ferdig. Jeg håper jo liksom (selv om jeg vet bedre) at Ally skal finne tilbake til Larry. :P Huff, patetisk egentlig.

Enig i det du sier om sitcoms, noen er liksom bare evigvarene, ensformige og gørrkjedelige (type Kongen av Queens, grøss!), men de gode er gode. :P Har Friends-boksen selv, men fikk lyst til å se det da jeg bodde i utlandet, og ikke hadde med DVD'er. Fikk skikkelig bakoversveis. Plutselig skjedde det liksom noe helt annet enn jeg forventet. :P

Skrevet

Devious Maids, samme som har laget desperate housewives. Har akkuratt begynt å se på det, og det er spennende :)

Skrevet

Prison Break! Har du ikke sett den serien, så må du se den :)

Eller One Tree Hill og Gossip Girl?

Skrevet

Word. Da jeg så den sist ble jeg skikkelig deppa da den var ferdig. Jeg håper jo liksom (selv om jeg vet bedre) at Ally skal finne tilbake til Larry. :P Huff, patetisk egentlig.

Enig i det du sier om sitcoms, noen er liksom bare evigvarene, ensformige og gørrkjedelige (type Kongen av Queens, grøss!), men de gode er gode. :P Har Friends-boksen selv, men fikk lyst til å se det da jeg bodde i utlandet, og ikke hadde med DVD'er. Fikk skikkelig bakoversveis. Plutselig skjedde det liksom noe helt annet enn jeg forventet. :P

Det er så godt når noen er enig med meg :)

Skrevet

Devious Maids, samme som har laget desperate housewives. Har akkuratt begynt å se på det, og det er spennende :)

Ja den har jeg jo sett reklame på. Den skal jeg prøve :)

Skrevet

Lip Service :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...