Gå til innhold

Valker å fett på rygg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 27 år som sliter med en ting ; fett på ryggen. Jeg er normalvektig, veier kun 61kg og er 173 høy. Ser slank ut, å føler meg stort sett slank, men har i det siste lagt merke til at jeg har valker under bhen under å ved skulderblad.. Dette irriterer meg sinnsykt, og jeg føler meg ikke noe bra i undertøy siden det ser verre ut når det blir *klemt*... Jeg har begynt å tenke mer på hva jeg spiser å har kjøpt strikk som jeg de siste dagene har trent stående roing med. Jeg er nysgjerrig å ønsker svar fra dere som sliter med dette problemet, at dere er tynne men at det lille dere har ekstra kommer først på ryggen? å har dere erfaringer på hvordan man får kontroll på dette?

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: eb067...0fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du for stram bh kanskje?

Anonymous poster hash: 3b160...3bc
  • Liker 1
Skrevet

Nei det er nok ikke så enkelt som det er jeg redd:) det synes godt uten bh å, men ser helt jævlig ut med... Jeg har lest at dersom man spiser mer karbo en man trenger så legger det seg på ryggen, men jeg spiser ikke unormalt mye av det heller... :|

Skrevet

Hmm, nei da har jeg ingen gode råd til deg desverre:-/ Vi mennesker kan ikke bestemme hvor fettet på kroppen skal slippe først, så derfor må noen langt ned i vekt, for å miste for eksempel fettet på magen. (I ditt tilfelle, fettet på ryggen?). Jeg er 164 cm og veier 50 kg. Jeg har ingen fett på ryggen som du beskriver, men magen min derimot, den skulle gjerne vært helt stram.

Anonymous poster hash: 3b160...3bc
Gjest Runforit
Skrevet

Eneste måten å få vekk fettet på er å minske fettprosenten på hele kroppen.

Skrevet

Nei det er nok ikke så enkelt som det er jeg redd:) det synes godt uten bh å, men ser helt jævlig ut med... Jeg har lest at dersom man spiser mer karbo en man trenger så legger det seg på ryggen, men jeg spiser ikke unormalt mye av det heller... :|

Hvor i all verden har du lest det?

Anonymous poster hash: 06671...8a9

Skrevet

Jeg fikk valk av BHen da jeg hadde anoreksi. Veldig, veldig lite fett på kroppen, beina stakk ut over alt, men det lille jeg hadde lå øverst på ryggen under armhulene. Skikkelig stygt og irriterende, og nå som jeg veier ganske mange kilo mer (men fortsatt er godt innefor normalvekt) bli det en valk der på ryggen når jeg str oppreist. Hater det, og vurderer faktisk fettsuging der.

Anonymous poster hash: 4b3fe...f5d
Skrevet

Se her : http://www.kk.no/920820/faa-bukt-med-valkene-paa-ryggen

Jeg synes selv det er litt rart, men som det sies her så er det jo forskjell fra kvinne til kvinne hvor kiloene legger seg men..

Hvor i all verden har du lest det?

Anonymous poster hash: 06671...8a9

Skrevet

Eneste måten å få vekk fettet på er å minske fettprosenten på hele kroppen.

Ja det er nok det jeg må prøve.. Jeg har som nevnt begynt å trene stående roing minst 15 min hver dag, da jeg vet dette går direkte på rygg, men har også 30 day Shred som jeg har begynt å bruke, men som jeg nok må trene oftere skal jeg se fortere resultater :)

Skrevet

Jeg fikk valk av BHen da jeg hadde anoreksi. Veldig, veldig lite fett på kroppen, beina stakk ut over alt, men det lille jeg hadde lå øverst på ryggen under armhulene. Skikkelig stygt og irriterende, og nå som jeg veier ganske mange kilo mer (men fortsatt er godt innefor normalvekt) bli det en valk der på ryggen når jeg str oppreist. Hater det, og vurderer faktisk fettsuging der.

Anonymous poster hash: 4b3fe...f5d

Ja jeg hater det virkelig.. og jeg føler dette er et problem som stort sett bare "tykke" personer har, men en trøst å vite at det er flere enn meg:)

Skrevet

Jeg har akkurat samme problemet, uansett åssen bh-størrelse jeg har. Men vet det finnes Bh'er som er back-straightning, også har du jo holdins som dette;

http://www.zalando.no/yummie-tummi-alex-topper-beige-1yu21k004-003.html

Eneste jeg har funnet som funker.

Anonymous poster hash: aaaa4...12d

Takk for svar :) Men holdings er ikke helt deg jeg trenger, for er noenlunde fornøyd med klær, for da synes det ikke, eller helt naken :fnise: , da det ikke er noen bh som strammer ... det synes selvfølgelig, men ikke slik at det plager vettet av meg.. Enda :O

Gjest Runforit
Skrevet

Ja det er nok det jeg må prøve.. Jeg har som nevnt begynt å trene stående roing minst 15 min hver dag, da jeg vet dette går direkte på rygg, men har også 30 day Shred som jeg har begynt å bruke, men som jeg nok må trene oftere skal jeg se fortere resultater :)Anonymous poster hash: eb067...0fb

Du kan dessverre ikke punktslanke deg. Du må ned i fettprosent på hele kroppen. Du kan bli mer muskuløs ved å trene styrke, men musklene vil legge seg under fettet. Om du ikke går i underskudd så vil ikke fettet forsvinne uansett hvor mye du trener.

Skrevet

Du kan dessverre ikke punktslanke deg. Du må ned i fettprosent på hele kroppen. Du kan bli mer muskuløs ved å trene styrke, men musklene vil legge seg under fettet. Om du ikke går i underskudd så vil ikke fettet forsvinne uansett hvor mye du trener.

Da må jeg prøve å gå i underskudd noen uker å se om det blir noen forskjell :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...