Gå til innhold

EL-tester

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

har dere prøvd disse, og hvilke er de beste? hva koster de?

gjærne legg til egen erfaring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dra på apoteket og kjøp Persona testpinner - fungerer på samme måte som EL-tester, men de er mye billigere (ca 130,- for 8 tester)

Gå inn på www.pernille.info og på den siden hvor det står "Persona", så kan du lese mer om dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Clear Blue EL tester. koster 360 for 7 pinner.

Syns ikke det funket i det hele tatt... testet fra dagen jeg skulle teste men ingen ting skjedde...

Under legebesøket et par dager senere hadde jeg visst EL. Men det er vel veldig individuelt også.. EL kan komme senere eller tidligere enn det som står på pakken.

Legen min mente ihvertfall det var bortkastet penger..

Jeg er usikker på om jeg kommer til å kjøpe flere tester....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min mente ihvertfall det var bortkastet penger..

Jeg er usikker på om jeg kommer til å kjøpe flere tester....?

Tja, det er jo mange som klarer å få påvist EL med disse testene da! JEg synes ofte leger kan komme med bastante uttalelser. Hva er alternativet da? Selv synes jeg temping høres litt stressende ut. Kanskje du ikke har fulgt bruksanvisningen? Jeg hadde prøvd en gang til med EL-tester hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er jo mange som klarer å få påvist EL med disse testene da!

Joda, det var derfor jeg også ville prøve siden jeg vet om flere som har blitt gravide etter å ha påvist EL med disse testene

JEg synes ofte leger kan komme med bastante uttalelser. Hva er alternativet da? Selv synes jeg temping høres litt stressende ut.

Helt enig. Liker egentlig ikke leger :-?

Og har vurdert temping men det høres veldig stressende ut!

Kanskje du ikke har fulgt bruksanvisningen? Jeg hadde prøvd en gang til med EL-tester hvis jeg var deg.

Det er nettopp det jeg har gjort. Siden jeg hadde noenlunde regelmessige sykluser så tenkte jeg skulle teste dette her.. Testet da fra dagen jeg skulle ha EL (ifølge bruksanvisningen) og fortsatte og teste hver dag til pakken var tom. Det var 7 dager. på den 8. dagen var jeg hos legen og hadde EL. Så syklusen min var ikke helt som den skulle pluss at mulig jeg ikke produsere nok stoffer til å vise på EL testen?? jeg aner ikke...

Måtte ta blodprøve for å konstantere at jeg hadde EL.

Så for min del tror jeg faktisk det er bortkastet penger på EL tester.

Tar heller rådet til min akupunktør og :kline: masse rundt EL tiden... eller hele tiden :sjarmor::hoho:

Men syns det var verdt å prøve med EL tester iallefall en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...