AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Det var hun som dumpet meg for ca 2 måneder siden, men jeg var forsåvidt enig i bruddet. Synd det ble slutt, men vi hadde noen problemer. Jeg sa etterpå at det var ingen vonde følelser mellom oss, men det var best å holde litt avstand. Hun var enig. Likevel driver hun jevnlig å melder meg. Om alt mulig slags vås. Hun forteller meg om hvordan det går på jobb. At hun gjorde ditt og datt i går. Hun spør hva jeg har gjort i det siste. Hun tar kontakt kanskje annenhver uke eller noe slikt. Jeg svarer kort og høflig, men uten å innby til videre samtale. Hva er poenget hennes? Må jeg virkelig si til henne at vi er ikke venner? Anonymous poster hash: 2d56f...45f
kareen Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Folk er forskjellige når det gjelder ønsket om å være venn med eksen. Personlig syns jeg det er tåpelig, slår man opp så er det slutt og det blir bare kleint om man skal late som man er "venner". Du må nok fortelle henne det klart og tydelig.
Trapp Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Poenget hennes er enten å holde deg på gress, eller så tror hun at hun gjør deg "en tjeneste" ved å holde på kontakten. Du får enten si ifra, eller bare slutte å svare, men det beste er nok å si ifra (stiller deg tross alt i et bedre lys, hvis det betyr noe).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå