AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Jeg er 20 år gammel, og bruker som regel størrelse M. Jeg er 167 cm høy, og veier ca 63 kg. Lurer litt på om kanskje den er for tettsittende? Er litt redd for å se tykk ut, og bruker vanligvis ikke tettsittende kjoler.. Litt vanskelig å forklare hvordan kroppen min ser ut, men jeg har kanskje en smule brede hofter, er slank i skulderpartiet/armer og leggene, mens fettet er mest fordelt på mage og lår. Bruker 75 b/c i bh. Er ikke spesielt overvektig, men magen stikker litt ut. Derfor jeg blir usikker på om kjolen vil kle meg, men jeg syntes den er så fin. Jeg liker godt skuldrene og kragebeina mine, samtidig som jeg lenge har hatt lyst på en paljettkjole med lange armer. Anlendingen her er nyttårsaften. Kjolen: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/notion-13-2774/cadena-dress-277427-14/ Tror dere den kan være kledelig? Eller bør jeg kjøpe noe som sitter løst over magen? Vanligvis har jeg brukt noe i denne fasongen, men er litt lei det nå..: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/jeane-blush-396/elly-sequins-dress-396784-14/ Anonymous poster hash: 81676...e80
Djungelvrål Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 For å bære en slik kjole fint kreves det innsvinget midje. Har du det kommer du unna med den.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 For å bære en slik kjole fint kreves det innsvinget midje. Har du det kommer du unna med den. Jeg har vel innsvinget midje ja, mer enn det modellen har. Men har også bredere hofter enn henne da.. Anonymous poster hash: 81676...e80
Djungelvrål Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Da blir den sikkert fin, du kan forsøke en hold-in truse eller strømpebukse for magen, bare pass på at de er høye på livet. Pent med sort strømpebukse hvis du vil gjøre kjole litt mer tekkelig. 1
Gjest s@nd Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Jeg stoler mest på svarte kjoler, fordi selv om de er trange, vises ikke magen like godt. Tror nok du kan bruke den Om jeg skulle velge en av disse kjolene til meg, ville jeg valgt den andre kjolen. Den var så søt
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Takk for svar! Tenkte å kombinere den med sort strømpebukse ja, og kanskje sminke i gull og noe tilbehør i gull. Anonymous poster hash: 81676...e80 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå