Gå til innhold

dietterdietter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal hele tiden gå på slankekurer og diverse dietter. Men så kommer alle og sier at da må man tenke livsstil, ikke en periode. Dette er forsåvidt sant. Men er det virkelig bra å pine seg selv hele tiden, ikke kunne kose seg på lørdagen?

Anonymous poster hash: f73aa...6c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal hele tiden gå på slankekurer og diverse dietter. Men så kommer alle og sier at da må man tenke livsstil, ikke en periode. Dette er forsåvidt sant. Men er det virkelig bra å pine seg selv hele tiden, ikke kunne kose seg på lørdagen?

Ingen har sagt at du ikke kan kose deg i helgen? Livsstil er nettopp det; et kosthold du kan leve med i lengden, uten å begrense deg for mye. Finn en balansegang som passer for deg. :)

Anonymous poster hash: b095c...c44

Skrevet

Hvem med kunnskapen om en sunn livsstil i behold har sagt at man ikke skal kunne kose seg innimellom?

Skrevet

Nei. Man må kunne kose seg på lørdagen. Og selv om jeg teller kalorier, så har jeg bestemt meg for at et visst antall dager i jula skal jeg ikke gjøre det. For jul er jul. :)

Anonymous poster hash: 3977e...0d6
Skrevet

Sunn-fornuft-dietten fungerer bedre enn de fleste andre dietter :)

Skrevet

TS

Hva med feks paleodietten? Den skal man visst klare å leve etter.. men da er det ikke akkurat noe lørdagsgodis.

Skrevet

TS

Hva med feks paleodietten? Den skal man visst klare å leve etter.. men da er det ikke akkurat noe lørdagsgodis.

Ingen dietter er i mine øyne levelige. En sunn livsstil handler om å leve sunt i hverdagen, men også at man skal kunne kose seg innimellom. Det er en grunn til at det kalles diett og ikke en livsstil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...