AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Jeg dater en mann, men er faktisk kjempeusikker på om han ser for seg forhold med meg. Vi har hatt sex flere ganger, men er redd at han kun ser på meg som leketøy og ikke forhold. Men jeg er sjenert og tør ikke spørre han om hva han vil, og ser for seg ennå...... Vet ikke helt om jeg kan teste det ut på en måte..... Jeg har gått på smell mange ganger før, derfor er jeg veldig redd og usikker.... Men jeg håper at han liker meg oppriktig.... Vet dere noen måter å teste det ut på? Anonymous poster hash: 261a2...037
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Jeg pleier å snakke om det tidlig i datingfasen. De som er seriøse pleier å gjøre det samme tilbake. Altså mye hinting om at de ønsker seg kjæreste, og om jeg er interessert i kjæreste hvis datingen går bra osv. Du kan jo prøve å hinte litt? Dra temaet inn på sex og partnere, og nevn at du ikke er interessert i "tull". Råder deg til å gjøre det samme som meg siden du har blitt såret før. Jeg gjør dette hver gang og har aldri blitt såret eller lurt. Anonymous poster hash: 84b0c...a61
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 ja, for vi har allerede hatt sex flere ganger.... og for meg så er det veldig vondt å høre at han ikke vil ha meg nå.... så derfor er jeg redd å spørre.. også er det lett at jeg bare lar det dure på... Men jeg håpet på at han kom med noe innspill om at han var interessert. Forresten sist gang jeg var med han så sa han: at han ville ha utløsningen inni meg, selv om jeg ikke gikk på prevensjon, og det hadde han.... så jeg tenkte kanskje da at jeg hadde kapret fyren... eller kanskje han bare er sløv, eller egentlig er sterilisert..... hvem vet...... Anonymous poster hash: 261a2...037
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 jeg burde vært tøffere og snakke med han om dette tidligere i datingfasen.... Anonymous poster hash: 261a2...037
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Jeg er i samme situasjon. Er litt irritert på meg selv over at vi hadde sex så tidlig, men vi hadde snakket mye om sex og hva vi likte før vi møttes, så da var det vanskelig å holde fingrene fra hverandre da vi møttes... Sexen var veldig bra, og derfor er det vanskelig å vite om det er grunnen til at han fortsatt holder kontakten eller om han vil noe mer. På den annen side - hadde jeg holdt igjen på sexen hadde jeg sikkert lurt på nå om han bare holder kontakten med meg for å komme i buksene på meg, så det er aldri lett å vite... Jeg er usikker på om jeg bør stille et ultimatum nå, og så evt. trekke meg ut hvis han ikke er interessert i noe forhold, for å unngå å bli såret. Samtidig trives jeg med kontakten vi har nå, selv om mye av praten er om sex... Vanskelig å trekke seg fra en man begynner å få følelser for, men man bør også beskytte seg selv. Min spurte også om jeg ikke ville prøve å ha sex uten p-piller. Jeg skjønner ikke helt hva han mente med det, så jeg lo det bort. Anonymous poster hash: 8249b...d6a
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #7 Skrevet 27. november 2013 ja, det er ikke så lett når man virkelig føler at en er utrolig betatt av en person... Vanskelig å komme innpå det med forhold, vanskelig å motstå personen selv om personen kanskje bare er ute etter sex.... Jeg håper han ikke er , men jeg har problemer uansett å motstå han. Jeg datet en annnen tidligere, som jeg manglet dragning til. Han var kjempehyggelig som menneske og snill og alt det der, og da klarte jeg å snakke om at jeg aldri ville bli brukt til kun sex osv til han, men det klarer jeg ikke helt til han nye. Men jeg har jo egentlig nevnt at jeg liker ikke menn som bare er ute etter en ting. Vanskelig sånne ting. Men jeg prøver bare å nyte kontakten, også får jeg prøve å teste han litt med ord innimellom forsiktig å se hvordan han reagerer. Men blir en for voldsom er det gale og tror jeg Anonymous poster hash: 261a2...037
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå