Gå til innhold

Far til mine barn, min eks , sier at han vil prate med meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Far til mine barn , min eks gjennom mange år, tar av og til kontakt med meg innimellom, og sier at han vil prate om ting som gjaldt forholdet vi hadde med meg til stadigheter. I går gjorde jeg en tabbe. Jeg trodde at han hadde følelser ennå, til tross for at han har både barn, og en samboer etter meg. Jeg sa til han at en ting måtte han vel se, og det var at han kjørte for fort fremover med den nye dama. Han ble jo sammen med henne med en gang forholdet var over. Han skriver smser til meg om at han føler at han ikke ble lykkeligere med henne og at han lengter tilbake til det han hadde.... så derfor tillot jeg meg å bare blande meg litt. Jeg fortalte også at jeg ble veldig lei meg da jeg følte meg skubbet ut,og valgte en ny dame fremfor mor til hans barn. Da brølte han at han ikke ville snakke mer med meg om dette, og smellte døren igjen og gikk ut i bilen... Jeg satt igjen å følte meg rar.... og lite verdt....

Synes det var unødvendig av han å be om en samtale anngående forholdet vi hadde, for det endte bare i forventninger og at han kunne pratet ut med meg om ting.... Og nå var det som å føle seg misslykket og bli stukket i hjerte på ny.... Nei gufs... Jeg må si nei neste gang han ber om en samtale..

Hva synes dere?

Anonymous poster hash: b28fc...9ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Far til mine barn , min eks gjennom mange år, tar av og til kontakt med meg innimellom, og sier at han vil prate om ting som gjaldt forholdet vi hadde med meg til stadigheter. I går gjorde jeg en tabbe. Jeg trodde at han hadde følelser ennå, til tross for at han har både barn, og en samboer etter meg. Jeg sa til han at en ting måtte han vel se, og det var at han kjørte for fort fremover med den nye dama. Han ble jo sammen med henne med en gang forholdet var over. Han skriver smser til meg om at han føler at han ikke ble lykkeligere med henne og at han lengter tilbake til det han hadde.... så derfor tillot jeg meg å bare blande meg litt. Jeg fortalte også at jeg ble veldig lei meg da jeg følte meg skubbet ut,og valgte en ny dame fremfor mor til hans barn. Da brølte han at han ikke ville snakke mer med meg om dette, og smellte døren igjen og gikk ut i bilen... Jeg satt igjen å følte meg rar.... og lite verdt....

Synes det var unødvendig av han å be om en samtale anngående forholdet vi hadde, for det endte bare i forventninger og at han kunne pratet ut med meg om ting.... Og nå var det som å føle seg misslykket og bli stukket i hjerte på ny.... Nei gufs... Jeg må si nei neste gang han ber om en samtale..

Hva synes dere?

Tror nok du bør holde deg til å prate om praktiske ting ang. Barna med han fremover..

Anonymous poster hash: 38de8...a37

• Liker 1
Skrevet

Er helt enig i det, jeg endte bare på nytt med et knust hjerte, og følte meg på nytt skuffet over at han forlot meg med den dama og fikk barn med henne. Synes det er rart at hver gang jeg er helt over han , så begynner han å sende smser om at vi må snakke ut om forholdet vi hadde , og at han lengter tilbake.

Og når han kommer for å prate så sier han at jeg er den siste dama på kloden han ville ha. Og at han har null interesse for den jeg er. Og bare slenger drit og tilslutt smeller han døra igjen.....

Jeg må bare stoppe å være glad i han på den måten at jeg tenker på å snakke ut med han om bruddet, og slike ting. Kun barna.

Skrevet

altså jeg kan ikke snakke med han lenger om bruddet...... kun barna, dårlig formulert av meg oppe :)

Skrevet

Dramaqueen.

Anonymous poster hash: 75155...d3f
  • Liker 1
Skrevet

Hva synes dere?

At han høres ut som en over-emosjonell løk, en slags kvinne-mann.

• Liker 1
Skrevet

ta han med til en familieterapaut om han er så villig til å snakke.

Få orden i hva dere trenger, for det er mye som er lurt å ha en fagperson med på.

Skrevet

jeg skrev en sms til han nå at det ikke var vits å prøve å prate sammen igjen, om annet enn at vi prater om barna.

Skrev til han at jeg blir alltid såret igjen når vi prater sammen.... og orker ikke å bli det hver gang....

Jeg føler han svinger veldig i følelsene sine. Når han er på avstand virker det ut som om han savner meg igjen, og da sender han disse smsene. Men når han treffer meg så virker det ut som om han egentlig ikke savner meg i det hele tatt, og sier da at han følte ikke at han savnet meg allikevel.... Jeg er da den siste på kloden han ville ha sier han da.

Skrevet

ikke la deg bli herset med. Ta ansvar for din egen mentale helse. Ta med en familiepsykolog å rett opp i alle kriker og kroker. Å møte han alene er ikke produktivt.

Skrevet

Spør om han har dopet seg hver gang han sier han savner deg.

Anonymous poster hash: 2d421...5af
Skrevet

han kan umulig savne meg. Han bare tror det når han er på avstand.... men inreal fakta når han møter meg så sier jo han noe helt annet. Ja sier han igjen på sms at han savner meg.. så spør jeg om han er dopa... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...