AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Hei! Jeg ønsker meg resultater, nå mener jeg rumpa. Og tenker å begynne på ett treningsprogram, men jeg ser så mange forskjellige program, så jeg vet ikke? Og jeg ønsker også å gjøre det hjemme, siden vi har vekter og stang hjemme. Men vi har ikke tyngre vekter enn 30 kg.. Og jeg selv veier rundt 50kg. Kan jeg da evt. fylle opp en stor ryggsekk og bruke den? På forhånd takk! Anonymous poster hash: bec73...f64
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Men vi har ikke tyngre vekter enn 30 kg.. Og jeg selv veier rundt 50kg. Kan jeg da evt. fylle opp en stor ryggsekk og bruke den? På forhånd takk! Det kan hende du får et tyngdepunkt som er forlangt bak og du vil risikere å falle bakover med ryggsekk. Men det kan hende dette ikke er et problem om du bruker kun 30-50 kg. Anonymous poster hash: 4ecbc...244
Nerine_ Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Tipper 30kg holder i massevis. Har du prøvd å kjøre tre sett med 10-12 repetisjoner?
Supraspinatus Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Skal godt gjøre å få mer enn 30kg i en ryggsekk. Ikke er det lett å få den av eller på da. Vektstangen er nok tilstrekkelig inntil videre, men en bør ihvertfall sikte på kroppsvekt som treningsvekt. Husk å gå dypt nok. Har du ikke bevegelighet nok må du trene på det. Ideelt skal du helt "ass to the grass", men du må minst under parallell (lårbein ift gulv). 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Tipper 30kg holder i massevis. Har du prøvd å kjøre tre sett med 10-12 repetisjoner? Det kan jeg prøve, hvor mange ganger i uken? 2-3 ganger eller? Anonymous poster hash: bec73...f64
Nerine_ Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Det kan jeg prøve, hvor mange ganger i uken? 2-3 ganger eller? Anonymous poster hash: bec73...f64 Ja du kan prøve deg frem med 2-3 ganger i uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå