Gjest tuppesjura Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Pleier alltid å ha en liten pakke i strømpen fra nissen. Noe å holde på med på julaften for å gjøre ventetiden kortere. Minstemann på 6 år får lego. Men, jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til eldste på 9 år?? Noen ideer? 100-150 kr
Erazor Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Hvorfor ikke Lego til niåringen også? Det finnes Lego-pakker som passer for barn i den alderen også. Tegneblokk og fargeblyanter, tusj eller maling burde fungere greit, eller barneleire. Et puslespill vil man kunne bruke litt tid på. Dersom du ser etter noe mer typisk «jentete» kan du eventuelt se etter et sett med perler slik at hun kan sitte og lage armbånd eller smykker, eller et lite scrappesett så hun kan lage egne kort. 1
Gjest tuppesjura Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 9-åringen er ikke glad i lego, ellers hadde jeg glatt kjøpt det til henne også! Takk for tips!
Gjest shockgirl Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 (endret) Hva med et blad? Ellers har de jo sånne små hobbyesker med perler og forskjellig på f.eks Europris. Endret 26. november 2013 av shockgirl
Miss moneypenny Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 En bok, dvd, cd, (utdatert? ), spill?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå