AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Hei! Hunden min er nå i narkose hos dyrlege for skyll og rens av en analkjertel som sprakk i dag tidlig. Stakkars hunden hylte fælt og hadde tydelig vondt. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med dette? Hvordan det blir i tiden etterpå? Anonymous poster hash: d6a62...959
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Avhenger av hvor stor fissuren er og hvor langt inn den har gått og hvor flink du er til å passe på hygienen. Tar uansett tid, men kan bli fint. Anonymous poster hash: 75398...b1e
xxhmj Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Foreldrene mine har en hund med mye problemer med analkjertlene. Det beste rådet jeg kan gi deg er at du ikke venter så lenge til neste gang! Men lærer etter den første gangen, det gjorde vi og, så gjorde dyrlegen siden han sa bikkja var pysete.. Men uansett, vi reiser inn til dyrlegen hver halv år (eller mer, spørs hvor ofte bikkja får det) for å tømme dem så han ikke skal ha vondt hvis sånt skjer igjen. For det er ikke godt for dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå