AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Jeg har mange guttevenner som jeg pleier å være mye sammen med. Nå har jeg fått meg type og er derfor redd for å være for mye sammen med kompisene mine fordi jeg er redd han skal bli sjalu. Burde jeg tenke på dette?Anonymous poster hash: 2eaa6...f2f
Gjest navnelapp Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Nei, du bør snakke med han om det. Fortel at du har nokre gode vennar, at du har eit heilt uproblematisk og "uromantisk" forhold til dei, og at du har tenkt å halde fram med dei vennskapa, møte dei og invitere dei på festar osv. Og at du vil at han skal møte dei, sjølvsagt. Kan han ikkje leve med det er han ikkje verd å vere kjæreste med, dessverre. Det finst alt for mange sjalu og kontrollerande menn (og kvinner) rundt omkring.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Det er sikkert greitt at du er med dei, men det er jo viktig å ikke havne i senga med en av de om du har gjort det med de før. Anonymous poster hash: 8c0b1...791
klinkokos Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Nummer en er å presentere de for kjæresten for å gjøre de minst mulig "truende". Min samboer gjorde en gedigen tabbe ved å ikke presentere sine venninner for meg, som gjorde at jeg ble fryktelig sjalu..samtidig har han hatt kontakt med de som er over streken for min del; mld med seksuelt innhold og klare antydninger på at han finner de svært tiltrekkende. Han sier selv han har kuttet kontakten med de, men jeg klarer ikke å stole på det og er derfor i ferd med å dra fra han.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Nei han har ikke noe å bli sjalu for, men kjenner at dersom det var han som hadde mange venninner som han brukte mue tid sammen med, da hadde jeg blitt sjalu. Men nå har det seg sånn at jeg har nesten bare guttevenner.Anonymous poster hash: 2eaa6...f2f
Mike Waters Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Nei han har ikke noe å bli sjalu for, men kjenner at dersom det var han som hadde mange venninner som han brukte mue tid sammen med, da hadde jeg blitt sjalu. Men nå har det seg sånn at jeg har nesten bare guttevenner.Anonymous poster hash: 2eaa6...f2f Nei, om han ikke har noe å bli sjalu for så tenker jeg som så at du ikke skal lage så stort nummer ut av dette med mindre du vil at han skal bli sjalu da Hvorfor hadde du blitt sjalu om han hadde jentevenner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå