Gå til innhold

Fin vinterjakke til maks 800,- noe sted?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter en fin og varm vinterjakke, gjerne en av disse med pels på kragen, men ikke noe must.

Er det et sted på nett eller ellers de selger noe sånt til maks 800?

Anonymous poster hash: 16201...c89
Videoannonse
Annonse
Skrevet

H&M har vel varme parkas i den prisklassen?

Anonymous poster hash: 80685...057
Skrevet

Vero Moda har sikkert noen :)

Skrevet

TS.

Har sett begge steder. Synes det er dårlig utvalg, kan jo hende de fine har vært utsolgt der jeg har vært men.

Skrevet

800 er veldig lite å bruke på en parkas.

Råder deg til å kikke gjennom outlet avdelingen på ellos.no, der kan du finne jakker til sterkt nedsatte priser.

Skrevet

jeg vet ikke hvor du bor, men siden jeg er i Oslo.. I går har jeg vært på Oslo City og der har jeg sett

• salg på parkas på H&M, svarte og grønne, med pelskrage (men kanskje ganske tynne jakker)
  • jakke til 700 kr på Veromoda eller Lene V, husker ikke helt, i 2. etasje

ellers fra ellos..

zalando

eller hva med finn.no? søk på "vinterjakke", er mange der.

Også ebay da. Jeg har kjøpt meg Topshop-parkas fra ebay (engelsk), med frakt kom den på 600 kr totalt (den var brukt men ikke mye, siden det er en fjorårets-jakkemodell).

Anonymous poster hash: e75e7...831
Skrevet

Jeg kjøpte en fin og deilig parkas på bik bok :) originalprisen er 799,- hvis jeg husker riktig. Jeg kjøpte den i svart, men de har den i rød, blå og grønn også.

Skrevet

Kjøpte den siste på lager av denne. Liker alt bortsett fra fra de lange spisse "vimplene" bak, og en smule tacky med leopardmønsteret i hetta, men men. Kostet bare 500.

Kan hende jeg ser om det går ann for meg og eventuelt sy den inn bak der.

Takk for hjelp!

Gjest Grapefrukt
Skrevet

I fjor fant jeg verdens varmeste, deiligste dunjakke for 800 kroner. Den er varm helt ned til 38-40 minus (Hadde en uke med det i fjor). Kjempe deilig og tykk. Kjøpte den på Vera moda tror jeg. Det var dog i fjor, men jeg tror du helt fint kan finne en god vinterjakke til 800 kroner.

Skrevet

Hva med Fretex?

Anonymous poster hash: a1627...69b

Skrevet

TS.

Refererer til mitt overstående svar. Har bestilt parkas ;)

Skrevet

Vero moda! Kjøpte en på halv pris i fjor, med "pels" på kragen. Det eneste problemet er jo at alle går med det, så da jeg skulle se etter samboer på butikken her om dagen skulle jeg nesten ikke finne han, for alle har jo samme type jakke med pelskrage :P

Anonymous poster hash: 64dfa...261

Skrevet

Stormberg har fint utvalg av gode varme vinterjakker :)

Skrevet

TS.

Refererer til mitt overstående svar. Har bestilt parkas ;)

Gratulerer :)

Anonymous poster hash: e75e7...831

Skrevet

Kjøpte den siste på lager av denne. Liker alt bortsett fra fra de lange spisse "vimplene" bak, og en smule tacky med leopardmønsteret i hetta, men men. Kostet bare 500.

Kan hende jeg ser om det går ann for meg og eventuelt sy den inn bak der.

Takk for hjelp!

Men er dette en god og varm jakke? Ser at fyllet består av 100% Polyester. Jeg vil tro at det egner seg best i overgangsjakker å ikke til de kaldeste dagene. Da er det vel dun som varmer best.

Anonymous poster hash: 9cb95...b19

Skrevet

Men er dette en god og varm jakke? Ser at fyllet består av 100% Polyester. Jeg vil tro at det egner seg best i overgangsjakker å ikke til de kaldeste dagene. Da er det vel dun som varmer best.

Anonymous poster hash: 9cb95...b19

Hvis man har et begrenset budsjett lønner det seg helt klart med en ikke altfor varm jakke. Når det er som kaldest kan man simpelthen ha flere lag under,for eksempel en tynn ullgenser og en tykkere ullgenser utenpå.

Anonymous poster hash: 80685...057

• Liker 1
Skrevet

Mango har et par varme vinterjakker jeg likte. Ellers kan du se på outlet buttikkene, hvis du har noen i nærheten. Da kjøper du en dyrere jakke til 800 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...