Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2002 #1 Del Skrevet 13. juni 2002 Jeg er snart ferdig med fem års studier, men er bekymret for om jeg ikke får jobb. Hvor mye kan jeg forvente i arbeidsledighetstrygd/dagpenger da? Hvordan er regelverket for arbeidsløse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2002 #2 Del Skrevet 13. juni 2002 Hei! Hvis du ikke har jobbet i det hele tatt i studietiden, eller har tjent mindre enn 1 G (tror det er 1 G ihvertfall) får du faktisk INGENTING fra arbeidskontoret. Har du jobbet får du 2 promille av årslønnen din per dag, 5 dager i uken. Tjente du 100 000 i fjort vil du få ca. 4-5000 per måned. Det er lenge siden jeg var i denne situasjonen, men jeg tror det var slik da ihvertfall. Lykke til med jobbsøkingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 13. juni 2002 #3 Del Skrevet 13. juni 2002 Du må ha tjent minst kr 65 000 i fjor for å få dagpengar. Du må vere registrert som arbeidssøkande, og ta imot evt tilbud om jobb fra aetat. Dersom du sei nei til ein jobb mistar du dagpengane.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå