AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Jeg har lest om to farger som skal være bra, men trenger tips fra dere som evt. har forsøkt disse. Den er hårfargene Garnier Olia eller Naturigin hårfarge (som det virker som man bare får kjøpt på apoteket) Jeg har nå hårfarge brun og ønsker å fortsette med den fargen. Gjerne med litt rødt i, så fargen blir litt varmere. Noen ideer til hvilken av fargene jeg bør gå for og gjerne tips til nummer på farge. Anonymous poster hash: be992...e86
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Hva med Olia 5.3? Fin farge, uten ammoniakk. Anonymous poster hash: d74f2...2a4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Takker for tips :-) Anonymous poster hash: be992...e86
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Henna. Det dumme med henna er at man ikke kan bruke vanlig hårfarge eller bleking over senere. Da må man la alt håret vokse ut først, det kan se en smule snodig ut med grå ettervekst. Kjipt hvis man syntes fargen blir for mørk, da er man liksom stuck. Anonymous poster hash: d74f2...2a4
Binta Ba Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Det dumme med henna er at man ikke kan bruke vanlig hårfarge eller bleking over senere. Da må man la alt håret vokse ut først, det kan se en smule snodig ut med grå ettervekst. Kjipt hvis man syntes fargen blir for mørk, da er man liksom stuck. Anonymous poster hash: d74f2...2a4 Det er litt merkelig, da både jeg og andre har brukt "vanlige" farger over senere.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Det er litt merkelig, da både jeg og andre har brukt "vanlige" farger over senere. Står som regel på pakningsvedlegget at man ikke kan det. Mange som har ødelagt håret sitt (har sett mye rart, jobber i VITA). Men det kommer sikkert an på hårtype da. Anonymous poster hash: d74f2...2a4
Nerine_ Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 Olia er den dårligste fargen jeg noensinne har prøvd. Jeg bruker Naturtint fra iherb eller feelunique. Har ikke grå hår, men den dekker veldig bra å tror ikke grå hår vil være noe problem.
Gelica Skrevet 26. november 2013 #9 Skrevet 26. november 2013 Olia er den dårligste fargen jeg noensinne har prøvd. Jeg bruker Naturtint fra iherb eller feelunique. Har ikke grå hår, men den dekker veldig bra å tror ikke grå hår vil være noe problem. Ble dekkingen med Oila dårlig eller ujevn? Takker for flere tips :-)
Nerine_ Skrevet 26. november 2013 #10 Skrevet 26. november 2013 Ble dekkingen med Oila dårlig eller ujevn? Takker for flere tips :-) Fargen ble utrolig ujevn, og det har jeg aldri opplevd med noen andre hjemmefarger. Noen steder hadde ikke fargen satt seg i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #11 Skrevet 27. november 2013 Olia er den dårligste fargen jeg noensinne har prøvd. Jeg bruker Naturtint fra iherb eller feelunique. Har ikke grå hår, men den dekker veldig bra å tror ikke grå hår vil være noe problem. Har du noen gode tips til en fin gyllen brunfarge fra Naturtint eller feelunique? Hvor får jeg kjøpt disse fargene? Anonymous poster hash: be992...e86
Nerine_ Skrevet 27. november 2013 #12 Skrevet 27. november 2013 Har du noen gode tips til en fin gyllen brunfarge fra Naturtint eller feelunique? Hvor får jeg kjøpt disse fargene? Anonymous poster hash: be992...e86 Nuturtint fås kjøpt på feelunique og iherb Jeg har bare erfaring med mørk brun fra naturtint så kan dessverre ikke hjelpe deg med det, men søk litt rundt på google så finner du sikkert noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå