AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #1 Del Skrevet 26. november 2013 Jeg fryyyyser og trenger en varm jakke Er det noen som har Bergans down lady parka og kan si noe om størrelsen? Jeg er ca 161 og veier 47 kg. Lurer på om jeg skal bestille S eller XS. Anonymous poster hash: 04595...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 26. november 2013 #2 Del Skrevet 26. november 2013 Jeg har den og bruker L/XL til vanlig, har den i L og den er absolutt ikke trang da. Tipper at det holder med XS til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #3 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg er 7 cm høyere enn deg og veier 10 kilo mer og har jakken i small. Du kan nok ta XS høres det ut som Anonymous poster hash: cdde8...e21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 10. september 2014 #4 Del Skrevet 10. september 2014 Ryddet for reklame + svar. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #5 Del Skrevet 10. september 2014 Fælt til bergans mas da, ihvertfall 3 tråder her på kort tid, hvis ikke mer.Anonymous poster hash: 9f82e...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå