Gjest Phair Skrevet 10. mai 2004 #21 Skrevet 10. mai 2004 jeg er da fulstendig klar over at det er lett og provosere menn. det er mye enklere og provosere menn en kvinner det er nå det jeg tror Enig. Det er bare å ta seg en tur på byen ved stengetider å stille seg i taxi-kø det.
Gjest King James Skrevet 10. mai 2004 #22 Skrevet 10. mai 2004 ja det er sant og det..men det virker bare på menn som har stolthet og kanskje på noen som ikke har det og
Gjest Embla s Skrevet 10. mai 2004 #23 Skrevet 10. mai 2004 Blir mest provosert over skrivefeilene dine jeg 8) :fy:
Irka Skrevet 10. mai 2004 #24 Skrevet 10. mai 2004 Lurer på om noen blir provosert om jeg sier at jeg tror at det er usikkre og lite tiltalende menn med dårlig drag på damer som prøver å provosere KG-jentene..
Irka Skrevet 10. mai 2004 #26 Skrevet 10. mai 2004 Flott! :-) Det er meningen at vi, slike som meg, skal få noen, slike som deg, til å le av og til.
Diva Skrevet 11. mai 2004 #27 Skrevet 11. mai 2004 Jeg synnes at kvinner burde vende tilbake der de hører hjemme nemelig kjøkkenet. det er jo der dere kvinner hører hjemme. det hvar nå det Sigrid Undset mente eller hvar det Amalie Skram det hvar nå en av dem som mente det og jeg er helt enig kvinner burde og skal vende tilbake til kjøkkene ja det kvinner er gode til er og føde og lage mat.
Malou Skrevet 12. mai 2004 #28 Skrevet 12. mai 2004 Jeg har ikke født og ikke er jeg særlig god til å lage mat heller. Er jeg da mislykket som kvinne? Hvor er kjøkkenet foressten? Jennifer
Mel-anie Skrevet 12. mai 2004 #29 Skrevet 12. mai 2004 mmm dere ble vist ikke så forbannet som jeg ville trodd.. kanskje jeg heller skal si det til kvinne gruppa edda . vel for og si det så har jeg ingenting i mot og stå på kjøkkenet og det er kanskje like greit at kvinner styrer verden vi menn styrer den jo elendig.og det kan jo nesten ikke bli være egentlig mener jeg at kvinner kan gjøre hva de vil og ha samme rettigheter som menn. jeg ville bare se hvordan dere reagerte.det hvar grunnen til det innlege til "King James"
Gjest Barfot og gravid Skrevet 29. mai 2004 #32 Skrevet 29. mai 2004 Ja jeg er enig med King James i det. Jeg synes kvinner bør være hjemmeværende med barna, gå barfot på kjøkkenet i kjole mens hun er gravis med tvillingene våre og lager hjemmelaget pasta av grovt speltmel og egg. Jeg synes at kvinnene av i dag har gått altfor langt i likestillingen sin. Grei tat noen få karrierekvinner ønsker å jobbe-og klart de skal ha høy lønn/like mye/mer enn/som menn på det området. Men kvinner flest bør føde mange barn, få lommepenger av mannen, stille opp på masse sex og gi BJ, samt være tilstede for å støtte mannen. Så kan mannen beskytte henne tilbake og delta i oppdragelsen av barna på fritiden sin. forutsetningen er naturlig nok at mannen tjener gress med penger, ellers har en jo ikke råd til å la kvinnen gå gravis barfot med tvillinger. Men dette er faktisk min yndlings-drømmefantasi også. I 2004 blri vel dette med fantasien, men det hadde vært jæ*** ok hvis det gikk an å få det slik Nyutdannet mann i sin første jobb og i sin beste alder- på jakt etter kvinnen i mitt liv.
Gjest King James Skrevet 29. mai 2004 #33 Skrevet 29. mai 2004 merkelig jeg er faktisk uening i det jeg sa
Gjest Pterodactylkake Skrevet 30. mai 2004 #34 Skrevet 30. mai 2004 nei vi duger til å pule dere og spise maten dere lager til oss, LATSEKKER!
Gjest Pterodactylkake Skrevet 30. mai 2004 #35 Skrevet 30. mai 2004 nei vi duger til å pule dere og spise maten dere lager til oss' date=' LATSEKKER![/quote'] WuuuuuuuuuuUUUUUUUU! Stå på! Du er best!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå