Gå til innhold

Hvor mye sover din 1-2-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier, hvor mye sover din 1-2-åring?

Mini på 16 måneder kan fint finne på å sove 13-13,5 timers netter og så sove 2 timer på dagtid. Syns det virker veldig mye, det er i hvert fall mer enn han gjorde før (10 timers natt, 2 timer dag).

Anonymous poster hash: cdeb4...387
Videoannonse
Annonse
Skrevet

13mnd. Sover fra 19.30-08.00 og så 2 timer på dagtid.

Gjest Magdalene
Skrevet

14mnd

Sover ca 11-14 timer på natten, pluss 1-3timer på dagen.

Skrevet

15 mnd, sover 12-13 timer om natten og ca 1-2 timer på dagtid. Misunner deg med din som sover så godt. Min er ekstremt trett på ettrrmiddagen pga at det alt for ofte er litt for lite dagsøvn.

Anonymous poster hash: 8061b...1a1

Skrevet

18mnd.

Ca 12 timer om natta og 2 timer på dagtid.

Skrevet

18 mnd.

Ca 11-12 timer om natta og 2 timer på dagtid.

Skrevet

23 mnd. Sover mellom 11 og 12 timer om natta. På dagtid varierer det veldig med hvor han sover. Sover mer når han er hjemme - da blir det minst to timer, ikke rent sjelden tre timer. I barnehagen typisk 1 1/2. Han våkner nok lettere av lyder der, fordi de andre barna begynner å våkne etter litt over en time, og da våkner han også (de sover på madrasser på gulvet ved siden av hverandre). Dette gjør ham nok ganske sliten om ettermiddagen. Har begynt å mase om å få sove når klokka nærmer seg sju på hverdager.

Skrevet

Nå er jenta vår 2,5 , men har sovet ca 11 timer på natten (som oftest ikke sammenhengende) og max 1 time på dagen siden hun var rundt 14 mnd.

Gjest Clafoutis
Skrevet

Nå er jenta vår 2,5 , men har sovet ca 11 timer på natten (som oftest ikke sammenhengende) og max 1 time på dagen siden hun var rundt 14 mnd.

Akkurat sånn er det her også! Gutten min er 14 måneder, og sover 10,5-11 timer om natten (men aldri sammenhengende), og kan ikke sove mer enn én time på dagen (for da er han enda mer våken om natten).

Skrevet

Akkurat sånn er det her også! Gutten min er 14 måneder, og sover 10,5-11 timer om natten (men aldri sammenhengende), og kan ikke sove mer enn én time på dagen (for da er han enda mer våken om natten).

Hjelper det om jeg sier at jenta vår stort sett har dovet hele natten gjennom siden hun var 2? :jepp:

Gjest Clafoutis
Skrevet

Hjelper det om jeg sier at jenta vår stort sett har dovet hele natten gjennom siden hun var 2? :jepp:

Åh ja, det er faktisk en stor trøst :Nikke: Helsesøster har også sagt at de aller, aller fleste sover natten gjennom ved to års alder, så vi går og teller ned nærmest hver dag :ler:

Skrevet

Min gutt på 19 mnd sover som regel 11-12 timer om natta, inkludert et par oppvåkninger. 40 min-2 timer om dagen.

Skrevet

Vår er inne i en fin rutine nå med natt 19-07 ca. Og to timers dupp på dag i barnehagen. Vi måtte gå inn og styre dagsovingen ellers kunne hun sove opptil 4.5 timer i bhg og da ble natten et eneste kaos.

Hun er 13 måneder.

Skrevet

11-12 timer om natten (ikke sammenhengende) og 2-2,5 timer om dagen (fordelt på to dupper)

12 mnd gammel

Anonymous poster hash: d53d3...ba9

Skrevet

Gutt på 19 mnd. Sover fra 1900-0700. Luren på dagen er fra 1130-1200(1215). Sover han senere eller lenger, er han ikke i seng før kl 2200-2300.

Anonymous poster hash: 56be2...4d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...