AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Okei, veit ikke om dette ligger i rett kategori, men det driter jeg i, for nå er jeg så lei! De vi leier hos har to barn. Små barn. De er kjempe søte, men på morgen (i seks tiden) så starter de med å dundre, hyle, dunke, skrike og trampe over oss. Jeg VET, barn er barn, men dette kan ikke være normalt. Det høres helt forferdelig ut. Nesten så de skal komme gjennom gulvet. Vurderer snart å ta med mannen og flytte.Anonymous poster hash: fa2ec...87d 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Okei, veit ikke om dette ligger i rett kategori, men det driter jeg i, for nå er jeg så lei! De vi leier hos har to barn. Små barn. De er kjempe søte, men på morgen (i seks tiden) så starter de med å dundre, hyle, dunke, skrike og trampe over oss. Jeg VET, barn er barn, men dette kan ikke være normalt. Det høres helt forferdelig ut. Nesten så de skal komme gjennom gulvet. Vurderer snart å ta med mannen og flytte.Anonymous poster hash: fa2ec...87d Just do it - Nike Ta mannen og flytt. Det kommer nok ikke til å bli bedre med det første. Unger vokser og blir tyngre og mer høylytt. Anonymous poster hash: 047d0...142
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå