Trapp Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 (endret) ...eller sure, tverre og vanskelige dersom typen deres var utro med en annen mann? Ikke noe sånn kjærlighets-greier, men mer sånn pule-en-annen-fyr-i-rævva-på-si-opplegg. Hvordan stiller dere dere generelt til det? Ville dere blitt mer sjalu dersom det var snakk om en kvinne? Fikk så mye pes her om dagen, skjønner dere, for ikke å anse kvinner som noen trussel i forhold til det å ha sex med en evt. kjæreste av meg. Endret 26. november 2013 av Trapp
Gjest Booker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Hadde hevet han på dør og blitt utrolig såret, et svik er et svik og ville nok blitt like sjalu "selvom" det er en mann.
ms.mini Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Ja. Hvorfor? Fordi det er en seksuell hendelse. Kjæresten min skal ikke trenge å pule på noen andre enn meg - samma om det er mann eller kvinne.
Qvam Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Hadde nok ikke blitt sjalu, men hadde blitt jævlig tverr, vanskelig og forbanna. For min del hadde det vært like ille med en kvinne. Kanskje til og med verre. Hadde nok følt på det som at noe var galt med meg, siden han heller ville hatt en annen kvinne. 2
Trapp Skrevet 26. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2013 Hadde nok ikke blitt sjalu, men hadde blitt jævlig tverr, vanskelig og forbanna. For min del hadde det vært like ille med en kvinne. Kanskje til og med verre. Hadde nok følt på det som at noe var galt med meg, siden han heller ville hatt en annen kvinne. Nettopp! Takk! 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Hadde ikke betydd noe hvem det hadde vært. Hadde blitt utrolig såret og sint. Hadde også gått fra han. Er ikke vits å sløse tid på noen man ikke stoler på.Anonymous poster hash: 8d88d...b79 1
Veggdyret Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Jeg tror ikke jeg ville ha blitt sjalu. Men jeg ville følt meg utrolig lurt, og forholdet ville nok vært over like fullt som om han hadde vært utro med en kvinne.
Veggdyret Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 (endret) feilpostet Endret 26. november 2013 av Veggdyret
Skilpadden Skrevet 26. november 2013 #9 Skrevet 26. november 2013 Artig, men vanskelig spørsmål. Når jeg ser det for meg, så ler jeg av tanken. Men hadde sikkert ikke ledd om det skjedde på ordentlig! Men, hadde nok ikke blitt sjalu. Kanskje mer forbanna.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. november 2013 #10 Skrevet 26. november 2013 Hadde ikke blitt like sjalu nei.
Anglofil Skrevet 26. november 2013 #11 Skrevet 26. november 2013 (endret) Jeg hadde blitt sint. Og lei meg. Sjalu? Vel, jeg vet ikke. Det er et tillitsbrudd. Det er ingen forskjell selv om det er en mann i stedet for en kvinne. Utroskap er utroskap. Mvh Yvonne Endret 26. november 2013 av Yvonne 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #12 Skrevet 26. november 2013 Jeg hadde blitt sur, forvirra, muligens forbanna, også hadde jeg sannsynligvis flytta fra han. Anonymous poster hash: 982e5...39d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #13 Skrevet 26. november 2013 Utroskap er utroskap, uansett kjønnet på mannens partner. Anonymous poster hash: 0753e...d67 2
Mike Waters Skrevet 26. november 2013 #14 Skrevet 26. november 2013 ...eller sure, tverre og vanskelige dersom typen deres var utro med en annen mann? Ikke noe sånn kjærlighets-greier, men mer sånn pule-en-annen-fyr-i-rævva-på-si-opplegg. Hvordan stiller dere dere generelt til det? Ville dere blitt mer sjalu dersom det var snakk om en kvinne? Fikk så mye pes her om dagen, skjønner dere, for ikke å anse kvinner som noen trussel i forhold til det å ha sex med en evt. kjæreste av meg. Hvis dama di er biseksuell så er nok en annen kvinne en trussel, og det er det jo store muligheter for at hun er om hun velger å gå full pakke med en annen kvinne. Jeg forstår jo hva du mener her, og det er kansje ikke alltid slik at alt på død og liv må være 100% konsekvent og/eller rasjonellt. Selv for oss menn 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #15 Skrevet 26. november 2013 Hadde blitt forbanna og såret om han pulte en annen mann. Hvis han absolutt må teste det ut, kan han godt spørre meg først! Jeg kunne vurdert det, med noen regler. Som feks at jeg skal få hilse på mannen eller få være med... Haha. Men om han pulte en annen kvinne bak min rygg ville jeg blitt utrolig såret, sjalu, følt meg dårlig osv osv. Hadde nok ikke klart å tilgi han med det første. Har opplevd utroskap før og vet hvor vondt og jævlig det er. Hadde nok gått ifra han også. Så ja.. Det er en liten forskjell. Men hvis han er bifil, så er det en annen sak. Da er begge kjønn like ille!Anonymous poster hash: 662e2...182 1
Gjest Heartbeat Skrevet 26. november 2013 #16 Skrevet 26. november 2013 Ja, om jeg ikke fikk være med på leken så.. Først sett på og så senere deltatt kanskje? Men egentlig så hadde det skjedd bak min rygg, hadde jeg reagert på at han ikke diskuterte det med meg først..
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #18 Skrevet 26. november 2013 Om han hadde spurt på forhånd og jeg hadde fått se på, så hadde jeg vurdert det:P Anonymous poster hash: a53db...738
Gjest TheRighteous Skrevet 26. november 2013 #19 Skrevet 26. november 2013 Hadde ikke akkurat blitt sjalu, men hadde følt det som et stort svik.. Men hadde føltes mye verre om det var med en kvinne.
Jolene Skrevet 26. november 2013 #20 Skrevet 26. november 2013 Hadde ikke blitt sjalu, og hadde synes det var helt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå