frøkna Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Jeg har to ekser og med begge to syns jeg det var så utrolig lett å komme i prat med de, rett fra starten av. Vi fant tonen med en gang, og det føltes veldig fort komfortabelt. Er det vanlig? Jeg merker jo at når jeg møter menn nå er det veldig lett for meg å avfeie de fort siden jeg ikke føler den umiddelbare kjemien. Har i noen få anledninger hatt kjemi med en gang, med andre, men at det av andre grunner ikke ble et forhold. Er det vanlig å "jobbe seg gjennom" en klein start, eller forskjeller for så å ha et flott nært forhold? Det er i så fall veldig lett for meg å sile vekk de som ikke passer meg, dessverre er det de fleste..
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Jeg hadde nok aldri jobbet for å komme forbi noe kleinhet. Kjemien stoler jeg på, og gullet er når man kan være stille sammen uten at det faktisk er kleint. Ahh.. Anonymous poster hash: b09db...084
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Jeg hadde nok aldri jobbet for å komme forbi noe kleinhet. Kjemien stoler jeg på, og gullet er når man kan være stille sammen uten at det faktisk er kleint. Ahh.. Anonymous poster hash: b09db...084 Men hva når kjemien er fantastisk til å begynne med, men så stopper det plutselig opp etter noen dater? Dumpegrunn? Anonymous poster hash: c18ed...ae4 1
Scorpio Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 For meg som mann er det også veldig viktig at man har god kjemi. Det er så herlig å møte noen hvor samtalen bare flyter av seg selv, og det ikke er noe som heter "awkward silence". Hadde jeg vært på sjekkeren ville jeg nok gått etter dette jeg også. Er veldig glad i en god samtale, og god kommunikasjon er jo viktig i alle forhold. Det hjelper ikke å være pen/sexy jente hvis man ikke kan snakke sammen. Noen ganger viser det seg jo at folk man ikke umiddelbart "klikket" med egentlig er veldig interessante og har mye å by på. Folk som gjerne er litt mer stille av seg, eller trenger litt tid på å åpne seg opp. Men jeg kan ikke se at jeg ville hatt tålmodighet til å "jobbe meg gjennom" det i et datingperspektiv, hvis ikke jeg av en eller annen grunn var veldig interessert.
frøkna Skrevet 26. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2013 Men hva når kjemien er fantastisk til å begynne med, men så stopper det plutselig opp etter noen dater? Dumpegrunn? Anonymous poster hash: c18ed...ae4 Aldri opplevd. Går det egentlig an?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå