Gå til innhold

Frustrasjon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt er jeg ei 22 år gammel alenemor, har vært singel i 4 år. Selvfølgelig tøft nok å finne seg noen som vil være med ei som har barn, i tillegg til at jeg er sjelden med på sosiale begivenheter. Jeg har selvfølgelig ikke levd ukysset i 4 år, men de jeg har datet var vel ikke helt klar for "stefar-rollen" eller rett og slett lekt med meg.

Uansett... vennene mine er veldig ivrige på at jeg skal møte noen, men så snart jeg får en gutt i sikte, bestemmer de seg for at de vil ha han istedet. Som unnskyldning må jeg bare godta at "han var kanskje ikke så bra for deg alikevel." Ett eksempel på dette skjedde i helga. Jeg var ute med ei venninne og vi skulle møte en fyr jeg har pratet litt med. Jeg og han snakket sammen i flere timer, flørtet med hverandre og oppdaget at vi hadde masse til felles. I mens var venninnen min opptatt med en annen fyr. Vi bestemte oss for å dra til et annet utested etterhvert og pga køen inn dit endte det med at vi skiltes ei stund. Når vi kommer inn og finner oss et bord, hører jeg han rope på meg, og venninna mi som allerede er fullt opptatt med en ny fyr, tar nærmest tilfart, løper til han og setter seg på fanget hans. Og der ble hun sittende hele kvelden. Etter å ha prøvd å snakke med han tvers over bordet ei stund, mens hun gnudde over hele han, ga jeg opp. Unnskyldningen hennes var "jeg følte liksom at han passet bedre med meg."

Det hele endte med at jeg bare dro til slutt og hun ble med han hjem. Ikke nok med det, så sier hun til meg dagen etter "Æsj, hva så jeg egentlig i han? Han var en veldig spesiell type, passet liksom ikke helt til meg."

Slike situasjoner skjer heeele tiden. Selv om han forteller at de bare sov sammen, så ble alt ødelagt uansett. Om jeg skal kutte ut alle vennene mine som gjør dette gang på gang, så ender jeg opp med ingen.

Vet ikke helt hva poenget mitt var med denne tråden, men om ikke annet var det godt å få ut litt frustrasjon! Er jeg alene om å ha slike venninner?

Anonymous poster hash: e33cf...304

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ei slik venninne, og jeg får ikke sagt hvor godt det var å kutte henne ut! Om de ikke er villige til å innse at de oppfører seg helt latterlig illojalt mot deg er de virkelig ikke verdt bryet, synes jeg. Mulig det er en greie i venninnegjengen din, at de tror det er greit å oppføre seg slik? Jeg ville tatt en prat med samtlige og sagt at dette er totalt på trynet - ikke la dem snakke det bort, men sørg for at det går inn at du ikke finner deg i å bli behandlet slik. Og finn skikkelige venninner - noen som ikke er desperate oppmerksomhetshorer. De finnes, tro meg, og de er vel verdt å bruke tiden sin på :)

Anonymous poster hash: ff279...a2a
Skrevet

Ja, jeg har vel egentlig innsett at jeg må prate med dem. Jeg har en tendens til å være ei dørmatte, som ofte er flink til å unnskylde folk når de gjør noe galt, i frykt for å miste dem. Men siden de tydeligvis ikke er redd for å miste meg, så har jeg vel ikke noe å tape på å snakke med dem om dette.

- ts

Anonymous poster hash: 70590...3ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...