AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Hei alle sammen! Har datet en mann i en god stund nå, og ting har naturlig gått fremover, og vi oppfører oss som om vi er sammen. På alle mulige måter. Han har tannbørsten sin her, jeg har min hos han osv.. ... Men ingen av oss har tatt "samtalen" om hva vi er, eller definert oss verbalt. Har et par fellese venner, som er klar over at vi møtes og henger mye sammen. I helgen tenkte jeg at jeg skulle "ta samtalen", men klarer ikke å finne den riktige startsetninga.. Syns slik prat er skikkelig ubehagelig og kleint!! Er ikke usikker eller skremt av hva han skal svare, da han sender mange gode trygge signaler. Er det i hele tatt vits i å definere seg per ord? Eller skal man bare la det gå sin gang, og bare anta at man er sammen?! Anonymous poster hash: 866ce...2d2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Om det er vits i å definiere seg per ord? For min del, et stort og rungenede JA. Anonymous poster hash: 8608a...bc0
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Mens dere koser og kysser så kan du jo si noe lignende "Er vi liksom kjærester nå, eller?" og smile bredt. Eller her er andre eksempler: "Gutten min!" "Får jeg være jenta di?" "Hva ser du på oss som egentlig?" "Jeg lurer litt på om vi er sammen jeg..." "Hva er vi?" blablabla xD Hvis du er så trygg på hva han føler for deg, så hvorfor så redd for å spørre da? Anonymous poster hash: 153c3...f05
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Mens dere koser og kysser så kan du jo si noe lignende "Er vi liksom kjærester nå, eller?" og smile bredt. Eller her er andre eksempler: "Gutten min!" "Får jeg være jenta di?" "Hva ser du på oss som egentlig?" "Jeg lurer litt på om vi er sammen jeg..." "Hva er vi?" blablabla xD Hvis du er så trygg på hva han føler for deg, så hvorfor så redd for å spørre da? Anonymous poster hash: 153c3...f05 Mange gode forslag der! Hehe, vet ikke hvordan jeg skal forklare det.. Syns bare det er utrolig kleint, og flaut... Sikkert bare en tanke jeg har fått for meg, og det er nok ikke like flaut som jeg selv skal ha det til.. Bare syns det er ubehagelig, vanskelig å forklare.. Skal forsøke igjen neste gang vi møtes, da... Prøv å ikke tenk, bare spør.. *WÆÆÆÆH* Ps. Og det er selvfølgelig en liten del av meg som er livredd han ikke ønsker å bli kjæresten min, man kan jo aldri være 100 % sikker... 99 % sikker er jeg, men.. - Trådstarter Anonymous poster hash: 8a125...73e
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Mange gode forslag der! Hehe, vet ikke hvordan jeg skal forklare det.. Syns bare det er utrolig kleint, og flaut... Sikkert bare en tanke jeg har fått for meg, og det er nok ikke like flaut som jeg selv skal ha det til.. Bare syns det er ubehagelig, vanskelig å forklare.. Skal forsøke igjen neste gang vi møtes, da... Prøv å ikke tenk, bare spør.. *WÆÆÆÆH* Ps. Og det er selvfølgelig en liten del av meg som er livredd han ikke ønsker å bli kjæresten min, man kan jo aldri være 100 % sikker... 99 % sikker er jeg, men.. - Trådstarter Anonymous poster hash: 8a125...73e Jeg ser den Lykke til og satser på at det går bra! Oppdater gjerne åssen det gikk Anonymous poster hash: 153c3...f05
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Det skal jeg gjøre! Jeg må bare bestemme meg, å trå til... Tror jeg heller prøver å spille den mot han... slik som "hva ser du på oss som egentlig...?" Tusen takk, jeg trenger det... Skulle så gjerne ønske det var en vei rundt den ubehagelige "samtalen"... - Trådstarter Anonymous poster hash: 8a125...73e
Gjest Awzm me Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Om dere sender god natt-meldinger kan du jo bare skrive "kjæresten min", og se om han reagerer på det.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 Om dere sender god natt-meldinger kan du jo bare skrive "kjæresten min", og se om han reagerer på det. Jeg ville heller ha foretrukket å se hans reaksjon på det face-to-face. Anonymous poster hash: 8608a...bc0 1
Gjest Awzm me Skrevet 26. november 2013 #9 Skrevet 26. november 2013 Jeg ville heller ha foretrukket å se hans reaksjon på det face-to-face. Anonymous poster hash: 8608a...bc0 Da får du ta det så direkte som det går an da. Spør rett ut om dere er kjærester
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #10 Skrevet 26. november 2013 Da får du ta det så direkte som det går an da. Spør rett ut om dere er kjærester Det var ikke meg, TS, som svarte deg på denne;) Men en melding hadde funket.. Tror derimot jeg skal kjøre på, å spørre face-to-face.. Kanskje det er litt tidlig etter 3.5 mnd??Anonymous poster hash: 8a125...73e
Gjest Awzm me Skrevet 26. november 2013 #11 Skrevet 26. november 2013 Det var ikke meg, TS, som svarte deg på denne;) Men en melding hadde funket.. Tror derimot jeg skal kjøre på, å spørre face-to-face.. Kanskje det er litt tidlig etter 3.5 mnd??Anonymous poster hash: 8a125...73e Synes ikke 3,5 mnd er tidlig. Jeg spurte faktisk en om dette etter å ha holdt på i tre mnd, og da fikk jeg til svar "hæ.. kjærester.. Vi har jo bare vært sammen i tre mnd... Liksom, det er bare et kvart år", Så med mindre han er som han, så er det ikke for tidlig. Men det er jo kjempemange som blir sammen etter bare noen uker, så. Uansett så viser du at du da er interessert i å være kjæresten hans, noe han burde bli glad for og ta som et kompliment.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #12 Skrevet 26. november 2013 Synes ikke 3,5 mnd er tidlig. Jeg spurte faktisk en om dette etter å ha holdt på i tre mnd, og da fikk jeg til svar "hæ.. kjærester.. Vi har jo bare vært sammen i tre mnd... Liksom, det er bare et kvart år", Så med mindre han er som han, så er det ikke for tidlig. Men det er jo kjempemange som blir sammen etter bare noen uker, så. Uansett så viser du at du da er interessert i å være kjæresten hans, noe han burde bli glad for og ta som et kompliment. Ok! Er bare så utrolig spent og nervøs:) Vi skal møtes på café nå (jeg som ville treffes), vet ikke om det er riktig setting å ta det opp på café.. Blir kanskje litt for høytydelig? Eller så kan jeg jo bare hoppe i det å spørre... - Trådstarter Anonymous poster hash: 8a125...73e
Qvam Skrevet 26. november 2013 #13 Skrevet 26. november 2013 (endret) EDIT: Så ikke TS sitt siste svar. Så, hvordan gikk det? Endret 26. november 2013 av Qvam
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #14 Skrevet 26. november 2013 Fikk så dårlig tid på café i dag, så det føltes ikke naturlig.. Skal møtes imorgen, så da SKAL jeg ta det opp.. Stay tuned! Og kom gjerne med forslag ttil startsetning... - trådstarterAnonymous poster hash: 8a125...73e
Gjest Vena Cava Skrevet 26. november 2013 #15 Skrevet 26. november 2013 Spør han om hva han sier om dere til venner og familie? For regner med han hsr fortalt og deg til dem om dere har vært på datern i 3, 5 mnd ?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #16 Skrevet 26. november 2013 Spør han om hva han sier om dere til venner og familie? For regner med han hsr fortalt og deg til dem om dere har vært på datern i 3, 5 mnd ? Jeg aner ikke hva han sier til foreldre/venner.. Er vel litt derfor jeg har behov for å ta "praten" nå.. TSAnonymous poster hash: 8a125...73e
Gjest Vena Cava Skrevet 27. november 2013 #17 Skrevet 27. november 2013 Jeg aner ikke hva han sier til foreldre/venner.. Er vel litt derfor jeg har behov for å ta "praten" nå.. TSAnonymous poster hash: 8a125...73e Er vel litt i samme gata jeg da. Har en jeg liker fryktelig godt men har ikke snakket enda om hva vi "er" . Tør ikke helt ta initiativ til å spørre heller. Er livredd for å skremme han bort
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #18 Skrevet 27. november 2013 Jeg synes dere skal si det jenter pleier å si, jeg. "Du, jeg lurte på, også må du ikke ta dette for seriøst asså, for det er ikke sånn at jeg ikke tenker på noe annet lissom, men jeg har det jo fint med deg da, og føler på en måte at du har det litt fint med meg også, så lurte jeg på om du noen gang har tenkt på at vi kanskje har blitt litt tettere den siste tiden, noe jeg liker altså så ikke bli bekymret, på den annen side så har jeg ikke noe hastverk heller, vi må jo ta dette, hva nå "dette" er i et hvilket som helst tempo, men så jeg lurer på om du noen gang tenker på meg og oss og hva vi er da på et vis?" Anonymous poster hash: 7bc11...4c3 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #19 Skrevet 27. november 2013 Jeg synes dere skal si det jenter pleier å si, jeg. "Du, jeg lurte på, også må du ikke ta dette for seriøst asså, for det er ikke sånn at jeg ikke tenker på noe annet lissom, men jeg har det jo fint med deg da, og føler på en måte at du har det litt fint med meg også, så lurte jeg på om du noen gang har tenkt på at vi kanskje har blitt litt tettere den siste tiden, noe jeg liker altså så ikke bli bekymret, på den annen side så har jeg ikke noe hastverk heller, vi må jo ta dette, hva nå "dette" er i et hvilket som helst tempo, men så jeg lurer på om du noen gang tenker på meg og oss og hva vi er da på et vis?" Anonymous poster hash: 7bc11...4c3 Haahha, spot on! Anonymous poster hash: f0976...a6f
-Sphinx- Skrevet 27. november 2013 #20 Skrevet 27. november 2013 Jeg sa at en venninne hadde spurt om vi var kjærester;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå