Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble hodestups forelsket i en kollega for ca. 8 mnd. siden.

Vi har jobbet sammen lenge (dog ikke i samme avdeling), han har vært interessert i meg i flere år, men jeg har hatt samboer. Når det ble slutt mellom oss, tilspisset det seg mellom kollegaen min og meg, og vi begynte å date.

Han trakk seg unna etter noen måneder av diverse årsaker, og jeg ble sittende igjen med verdens verste kjærlighetssorg. Han var alt jeg hadde drømt om, og ga meg endelig håp om at det finnes ordentlige menn der ute. Den gang ei....

Problemet mitt nå er at jeg må forholde meg til han på jobb, og sorgen har ikke sluppet taket i det minste. Jeg later som om jeg har kommet over han, og skjerper meg for å ikke virke nervøs, betatt etc. når vi treffes i møter osv. Han småflørter fortsatt, og jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal gripe fatt i situasjonen. Jeg vil så gjerne ha ham, men tilliten er forsvunnet.

Vet ikke helt hvor jeg vil med innlegget, men jeg leker daglig med tanken om å skifte arbeidsplass..... Jeg har hatt kjærlighetssorg før, og det har definitivt vært bedre etter 6 mnd. I dette tilfellet er jeg på stedet hvil, sikkert mye pga. at jeg faktisk ser ham hver dag.

Noen tanker, anyone?

Anonymous poster hash: 12580...b43
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ble sikkert advart her inne mot å involvere deg med en kollega, men valgte å ikke høre på det. Har du lært noe av opplevelsen?

That said: Hva var grunnene til at han trakk seg unna?

Anonymous poster hash: 49d91...c94
Skrevet

Det beste vil nok være å søke nye jobber. Det er ikke lett å komme over noen man er betatt av/forelsket i om man må møte dem så ofte.

Anonymous poster hash: 655a5...909

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...