AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Dere vet det øyeblikket dere ser en mann/kvinne og bare tenker "DER ER HAN/HUN!" og vet allerede da at h*n er en dere vil ha, kan være den rette eller noe. Right? Første gangen jeg opplevde dette var jeg 16 år. I det øyeblikket han kom inn døra og jeg fikk øyenkontakt med han, fikk jeg en følelse. Jeg husker at jeg tenkte "Der er han..." Vi ble sammen ett år senere og var sammen i nesten fem år. Jeg elsket han veldig høyt og jeg gjør det ennå, men vi er ikke sammen lenger. Men han er noe av det beste som har skjedd meg. Og jeg trodde ikke jeg ville oppleve det igjen, altså den følelsen jeg fikk når jeg så han for første gang. Har datet et par menn men ingen av de fikk meg til å føle slik. Så jeg begynte å gi opp det å oppleve noe slikt igjen. MEN... så kom jeg i snakk med en fyr på nettet. Hadde aldri sett han før, men så et par bilder. Jeg tenkte "Kjekk han der" men ikke noe mer. Vi begynte å snakke litt og fant tonen og ble enige om å møtes. Han begynte å sende meg bilder av seg selv. Ikke mistforstå, vanlige bilder altså. Som for eksempel god morgen bilde eller "dette gjør jeg nå bilde" osv. Og jeg syns han var veldig, veldig kjekk. Men ikke noe mer. Jeg visste ikke om jeg gledet meg til å møte han heller. Så kom den kvelden vi skulle møtes. Og så når jeg minst aner det, så står han der, ved døra si og smiler til meg. Og PANG! så fikk jeg flash-backs! Hele rommet lyste opp. Så tenkte jeg "Oj, der er han." igjen. Jeg visste allerede da jeg gikk opp trappa mot han at jeg absolutt ville kose meg i kveld. Og her sitter jeg. Daten var fantastisk og jeg kjenner jeg lett kan forelske meg i han. Vi har fortsatt bare møtt hverandre en gang, men har snakket om å møte igjen. Og jeg kan nesten ikke vente med å se han igjen. Er det rart at jeg allerede nå kan si at jeg kan se for meg en framtid med han? Han føltes bare så... riktig! Mulig jeg er megarar? xD Anonymous poster hash: 88244...776 2
Testosteron Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Hvis du er mega-rar pga det der, så jeg er det også 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Hvis du er mega-rar pga det der, så jeg er det også Haha! fortell da! Anonymous poster hash: 88244...776
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Det har bare skjedd meg en gang, og det var mannen i mitt liv. Nå har vi vært gift i fem år og bodd sammen i åtte. Han er helt annerledes enn andre menn jeg har falt for før, men det var den følelsen du beskriver likevel. Anonymous poster hash: 761f1...e95 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Det har bare skjedd meg en gang, og det var mannen i mitt liv. Nå har vi vært gift i fem år og bodd sammen i åtte. Han er helt annerledes enn andre menn jeg har falt for før, men det var den følelsen du beskriver likevel. Anonymous poster hash: 761f1...e95 Mm. Men det kan jo skje at JEG følte det når jeg så han, men han ikke føler likedan. Det som er det skumleste ved dette Er så redd for å miste han jeg nå... og jeg har bare møtt han èn gang. Det er litt sykt da. Anonymous poster hash: 88244...776 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Mm. Men det kan jo skje at JEG følte det når jeg så han, men han ikke føler likedan. Det som er det skumleste ved dette Er så redd for å miste han jeg nå... og jeg har bare møtt han èn gang. Det er litt sykt da. Anonymous poster hash: 88244...776 Hos oss var det sånn at vi begge følte det :-) Anonymous poster hash: 761f1...e95 1
Apefinger Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 Hatt det slik med begge eksene mine. Bare bestemte meg for at HAN skulle jeg ha, og ikke som noe ons-opplegg, men et forhold. Kun hendt med de to også. Vi impregnerer vel, som ulvene i Twilight 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #8 Skrevet 25. november 2013 Hos oss var det sånn at vi begge følte det :-) Anonymous poster hash: 761f1...e95 Ja... ikke sant? Jeg vet jo ikke hva han føler. Og det er jo altfor tidlig å finne ut av nå Derfor kan jeg nesten ikke vente med å møte han igjen og se åssen det går og evt finne litt mer ut om hvor godt han liker meg. Anonymous poster hash: 88244...776
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #9 Skrevet 25. november 2013 Hatt det slik med begge eksene mine. Bare bestemte meg for at HAN skulle jeg ha, og ikke som noe ons-opplegg, men et forhold. Kun hendt med de to også. Vi impregnerer vel, som ulvene i Twilight Ikke sant. Nå føler jeg at jeg SKAL ha denne fyren. Hehe... og jeg blir egentlig ikke fort forelsket. Det tar tid for meg å like folk eller bli glad i dem. Men eksen og denne fyren er et sjeldent unntak! Og faktisk en venninne også.. eller ikke forelskelse men jeg tenkte "Hun der må jeg bli venn med. For en jente!" og vips så var vi bestiser samme kvelden Trodde bare ikke jeg skulle oppleve det med flere enn med eksen, men neida. Og nå må jeg bare ha han -.- Anonymous poster hash: 88244...776
Global eD Skrevet 26. november 2013 #10 Skrevet 26. november 2013 "Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results." -Albert Einstein 2
Chloe- Skrevet 26. november 2013 #11 Skrevet 26. november 2013 "Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results." -Albert Einstein Not relevant. 1
Global eD Skrevet 26. november 2013 #12 Skrevet 26. november 2013 Not relevant. Man får som man sår heter det. Og hvis man ikke har endret seg til det bedre, så ender man opp med samme problem år etter år etter år. Hvorfor tror du enkelte kvinner og menn ender opp i de samme dårlige forholdene gang på gang? Ikke pga den andre, men pga dem selv. Derfor kan man ikke forvente et bedre resultat enn sist gang, med mindre man gjør noe annerledes. 1
Chloe- Skrevet 26. november 2013 #13 Skrevet 26. november 2013 Man får som man sår heter det. Og hvis man ikke har endret seg til det bedre, så ender man opp med samme problem år etter år etter år. Hvorfor tror du enkelte kvinner og menn ender opp i de samme dårlige forholdene gang på gang? Ikke pga den andre, men pga dem selv. Derfor kan man ikke forvente et bedre resultat enn sist gang, med mindre man gjør noe annerledes. Unnskyld, men TS skriver faktisk at eksen er noe av det BESTE som har skjedd henne. Og nå har hun sommerfugler igjen. Hvordan du kan snu det til noe negativt klarer jeg ikke å forstå. 1
Teethgrinding Skrevet 26. november 2013 #14 Skrevet 26. november 2013 Det var sånn for meg første gang jeg så kjæresten min. Som et lynnedslag i brystet og totalt tom for ord. Det morsomme er at det overhodet ikke var gjensidig. Det tok flere måneder før hun fattet interesse. Men jeg visste det, fra første sekund, fra tyve meters hold. Rart.. Hun er alt jeg har drømt om og langt mer enn jeg våget å håpe på. 2
Global eD Skrevet 26. november 2013 #16 Skrevet 26. november 2013 Unnskyld, men TS skriver faktisk at eksen er noe av det BESTE som har skjedd henne. Og nå har hun sommerfugler igjen. Hvordan du kan snu det til noe negativt klarer jeg ikke å forstå. Beklager, det er bra med et godt forhold. Synes bare d er rart å bytte forhold når det hun var i var så bra. Men det er no bare meg.
AnneBonny Skrevet 26. november 2013 #17 Skrevet 26. november 2013 Har møtt noen som ga meg sommerfugler samme dag man møttes. Men jeg så ikke fremtiden i det øyeblikket, jeg tenkte mer "forelsket" og "wow":)
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #18 Skrevet 26. november 2013 Man får som man sår heter det. Og hvis man ikke har endret seg til det bedre, så ender man opp med samme problem år etter år etter år. Hvorfor tror du enkelte kvinner og menn ender opp i de samme dårlige forholdene gang på gang? Ikke pga den andre, men pga dem selv. Derfor kan man ikke forvente et bedre resultat enn sist gang, med mindre man gjør noe annerledes. Hvis man ikke møter den personen man virkelig passer sammen med... Gjør handling X til feil personer flere ganger, fail. Gjør derfor handling Y heller. Gjør handling Y til riktig person, fail. Riktig person savner handling X... Anonymous poster hash: 6fb23...f68
Blåball Skrevet 26. november 2013 #19 Skrevet 26. november 2013 Jaa. Første og eneste gang når jeg var femten. Hadde type da, og vi var på fest. Så kom det et par gutter inn, og det sa pang når jeg så han ene. Fløy etter for å hilse på, men gjorde selvsagt ingenting annet enn å prate. Ble slutt med typen, begynte å møte gutten fra festen. Tenkte at "han her skal jeg gifte meg med!", og det skal jeg om halvannet år. :D 1
lille pus Skrevet 26. november 2013 #20 Skrevet 26. november 2013 Har opplevd det en gang- på vennefest. Vi er gift i dag ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå