Gå til innhold

Likar du maiskolbe?

Likar du maiskolbe?  

1. 1. Likar du maiskolbe?

• Ja
      48
    • Nei
      5
    • Toler det ikkje
      2

Anbefalte innlegg

Gjest Seleena
Skrevet

Eg eeeelskar det og et det kvar helg om somaren. NAM! :kul:

Videoannonse
Annonse
Gjest 1111
Skrevet

Mais er noe av det beste jeg kan få! er skikkelig nammis!

Men da helst de maiskolbene som er merket søte, og så må jeg ha masse salt på.

:sikle:

Gjest Seleena
Skrevet

Korleis ser du at dei er søte? :) Dei eg et er frå Eldorado, 4 pk.

Gjest Phair
Skrevet

De må kjøpes ferske synes jeg da. :P

Gjest 1111
Skrevet
Korleis ser du at dei er søte? :) Dei eg et er frå Eldorado' date=' 4 pk.[/quote']

Nå har ikke jeg sett etter maiskolber i år, men i fjor sommer spiste jeg mye av dem. da hadde de på rimi noen som var merket med "extra sweet" eller noe i den duren. det var tydelig at det var en amerikansk leverandør, for alt på emballasjen var amerikansk. de er kjempegode! spiste dem gjennom hele sommeren jeg :)

Gjest Seleena
Skrevet
De må kjøpes ferske synes jeg da. :P

Trur ikkje eg får kjøpt dei ferske her eg bur, men det lyder BRA. Kor får du dei ferske? :D

Gjest Phair
Skrevet

Om sommeren får jeg kjøpt de i "alle" matbutikker. Ellers handler jeg i de utenlandske matbutikkene.

Gjest Phair
Skrevet

Men nå fikk jeg da utrolig lyst på en maiskolbe gitt :sikle:

Skrevet

Maiskolbe med smeltet smør... Nam nam. :D

Gjest Embla s
Skrevet

Elsker maiskolber! Men de beste er de man plukker på selvplukk, helt ferske.. Varme med smør, salt og pepper... Yum :)

Skrevet

Jepp, søte maiskolber med masse smør, salt og pepper på. Nam nam. Jeg spiser det som kveldskos ofte.

Skrevet

Åja, det er utrolig godt! Med masse smør og salt på.

Kjempegodt på grillen.

Minner meg om Hellas, hvor vi fikk kjøpt grillede maiskolber på vei hjem om natten.. Herlig! :-)

Gjest Gjesta
Skrevet

Nam, nam...hvorfor har ikke jeg maiskolber på kjøkkenet nå? huff.. Får kjøpe inn imorgen, det er jo sååå godt!!! :)

Spiser det både grillet og kokt! Med mye salt på...yummi... *slikke seg rundt munnen*

Clea

Skrevet

Det er kjempegodt, men jeg tror det er noen år siden jeg spiste det nå...

Gjest Catwoman
Skrevet

Msikolber er super godt. :sikle: Og de bør helst kjøpes ferske ja.

Gjest Jamila
Skrevet

Liker ikke maiskolber jeg! Noe med konsistensen som jeg ikke takler.... men det ser lekkert ut, da!

Gjest Lady-M
Skrevet

Nå fikk jeg vann i munnen, jammi... :-) De MÅ jo være ferske da. Flere maisåkrer her jeg bor, kan plukke de selv. :)

Skrevet

Jeg liker ikke maiskolber. Jeg har prøvd med både smør og salt på, men det smaker ikke så godt som det ser ut.

Litt mais går greit, men når de står sammen på rekke og rad så blir det litt for mye av det gode for min del. :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...