AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Hei! Kjæresten min har vært utro. Fant det ut i går da han hadde glemt å logge av facebooken når han hadde vært hos meg. Det skjedde i sommer når han var på ferie, og han sendte skrytemeldinger til kompisene om at han hadde ligget med ei jente flere dager på rad. Jeg ble knust da jeg så det, og konfronterte han med det. Han nektet først, men det sto jo svart på hvitt på flere meldinger så til slutt så innrømte han det, men mente ikke det var såå galt. Han nekter å si unnskyld og blir sur for at jeg konfronterer han med det. Jeg er veldig glad i han, og vi har hatt så mange fine stunder sammen, men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Han er den første kjæresten jeg har hatt et seriøst forhold med, og nå vet jeg verken hva jeg skal tro eller tenke. Jeg vil på en måte bli ferdig med han, fordi jeg synes det er kvalmt og uakseptabelt hva han har gjort. Samtidig er det så vanskelig for meg fordi jeg er veldig knyttet tl han, selv om jeg føler han nå har brutt det båndet. Vi hadde vært sammen nesten 1 år da dette skjedde, og i sommer hadde vi det så bra sammen at det er vanskelig å forstå. Han kommer bare med unnskyldninger hele tiden. Når jeg spør hva han hadde tenkt om jeg hadde gjort det samme, da sier han det er forskjell på jenter og gutter. Han er nokså rar, men har alltid tenkt godt om han og trodde virkelig ikke han var personen til å gjøre noe sånn. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det nytter ikke å prate med han. Vær så snill å gi meg noe råd. Vil ikke prate med mamma om det, har bare venninnene mine. Er så redd for å bli ensom, samtidig som jeg er redd for å leve i et dårlig forhold. Blir fysisk kvalm bare av å tenke på hva han har gjort bak ryggen min. Anonymous poster hash: 195f2...d53
Lea2 Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Ingenting er så ensomt som å leve med et forhold uten tillit. 6
Betasuppe Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Så klart du skal få hjelp med den vanskelige kjæresten: DUMP HAN! There, I said it!
Gjest Booker Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Ikke bare har han null respekt til deg, men han er også en feig jævel som vet han har gjort noe galt (det er derfor han blir sur). "Det er forskjell på gutter og jenter"!? Ikke bare unnviker han å gi deg et svar på sin oppførsel, men han har direkte lav intelligens når han begrunner sine umoralske og urettferdige handlinger med å si noe så dumt!? Hva tar han deg for? Og i tillegg skryter av det til kompiser? Hahhaha, tett fyr. Nei, du må ikke la deg kue av en slik fyr. Du har mer verdi enn som så! Og det vet du!
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Fjern han fra ditt liv, du fortjener en mye bedre mann enn en sånn dritt. Anonymous poster hash: 7c682...2c2 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 Herregud han er en mongolid, seriøst. Tuller ikke engang, om du kommer med slike uttalelser så er han ikke verd dopapiret du tørket deg med på ditt siste klosettbesøk. Be han ryke og reise, og move on. Anonymous poster hash: f73f4...b41 1
skreppamedleppa Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 (endret) Jeg tenker at du ikke burde lage unnskyldninger på vegne av han. Du kan ikke sette blomster i et rævhull og kalle det en vase. Bilde slettet pga brudd på kopirett. Daenerys, mod. Endret 26. november 2013 av Daenerys 4
Gjest BettyBoop Skrevet 26. november 2013 #9 Skrevet 26. november 2013 Hei! Kjæresten min har vært utro. Fant det ut i går da han hadde glemt å logge av facebooken når han hadde vært hos meg. Det skjedde i sommer når han var på ferie, og han sendte skrytemeldinger til kompisene om at han hadde ligget med ei jente flere dager på rad. Jeg ble knust da jeg så det, og konfronterte han med det. Han nektet først, men det sto jo svart på hvitt på flere meldinger så til slutt så innrømte han det, men mente ikke det var såå galt. Han nekter å si unnskyld og blir sur for at jeg konfronterer han med det. Jeg er veldig glad i han, og vi har hatt så mange fine stunder sammen, men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Han er den første kjæresten jeg har hatt et seriøst forhold med, og nå vet jeg verken hva jeg skal tro eller tenke. Jeg vil på en måte bli ferdig med han, fordi jeg synes det er kvalmt og uakseptabelt hva han har gjort. Samtidig er det så vanskelig for meg fordi jeg er veldig knyttet tl han, selv om jeg føler han nå har brutt det båndet. Vi hadde vært sammen nesten 1 år da dette skjedde, og i sommer hadde vi det så bra sammen at det er vanskelig å forstå. Han kommer bare med unnskyldninger hele tiden. Når jeg spør hva han hadde tenkt om jeg hadde gjort det samme, da sier han det er forskjell på jenter og gutter. Han er nokså rar, men har alltid tenkt godt om han og trodde virkelig ikke han var personen til å gjøre noe sånn. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det nytter ikke å prate med han. Vær så snill å gi meg noe råd. Vil ikke prate med mamma om det, har bare venninnene mine. Er så redd for å bli ensom, samtidig som jeg er redd for å leve i et dårlig forhold. Blir fysisk kvalm bare av å tenke på hva han har gjort bak ryggen min. Anonymous poster hash: 195f2...d53 er bedre å være alene enn å være i et forhold med en som har svikta deg så grovt og attpåtil ikke angrer engang. 1
AnneBonny Skrevet 26. november 2013 #10 Skrevet 26. november 2013 Ingenting er så ensomt som å leve med et forhold uten tillit. Nettopp:/ og han sendte skrytemeldinger o.o
jita Skrevet 26. november 2013 #11 Skrevet 26. november 2013 Hvis han ikke en gang angrer så vet du at det vil skje igjen. Du må enten slå opp , eller bare godta at han vil ha seg med andre i forholdet deres. Jeg vet at jeg 100% sikkert hadde slått opp. Hadde det vært fyllesex en gang og han hadde angrer forferdelig etterpå , så hadde det kanskje vært noe å redde. 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #12 Skrevet 26. november 2013 Takk for svar, er så mindfuck når man har så blandede følelser. hat/elsk greie, men skal vel la fornuften styre denne gangen uansett hvor vondt det gjør. TSAnonymous poster hash: 195f2...d53 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #13 Skrevet 26. november 2013 Han var utro, for flere måneder siden, og har ikke sagt noe til deg. Han skrøt til kompisene sine. Han ble sur på DEG, og vil ikke si unnskyld, selv om han burde krype på sine ben nå. I tillegg presterer han å si det er forskjell på jenter og gutter. Med dette viser han at han har et mannssjåvinistisk syn, og flere overraskelser venter nok, i tillegg til å antyde at dette bare er noe du må godta, og det vil sannsynligvis hende igjen. Han er en jævel av en drittsekk. Ha litt respekt for deg selv, jente. Typen min hadde vært på huet og ræva ut ved enhver form for utroskap, uansett, og med alle disse tilleggsfaktorene burde virkelig enhver se at dette ikke er noe å samle på. Han fortjener ikke din kjærlighet, og beklager å si dette, men han er ikke glad i deg - da hadde han aldri gjort noe slikt. Jeg skjønner det virker skummelt å bli alene, det ble en gang slutt mellom meg og en jeg var veldig avhengig av pga. praktiske årsaker og økonomi (i tillegg til at jeg var glad i han), så det var litt av en omveltning. Helt jævlig i starten, men jeg er så glad for det nå! Andre definerer ikke hvem man er. Du er ikke noe mindre selv om du ikke har en kjæreste. Og du trenger ikke bli ensom av den grunn - tenk heller at nå får du mer tid til venner og hobbyer. Tro meg, det er mye bedre å være alene enn i et dårlig forhold, selv om du ikke ser det i starten. Du fortjener en som er glad i deg, som behandler deg med respekt og som du kan stole på! Tilgir du han nå, kommer han til å være utro igjen. Jeg snakker av erfaring. Da viser du han at man kan komme unna med det. Anonymous poster hash: cb401...6c1
Gjest Chloe87 Skrevet 26. november 2013 #14 Skrevet 26. november 2013 Her er det vel ingenting å tenke over en gang?! Et utro rasshøl uten sosiale antenner! Ps: Husk å sjekke deg for kjønnssykdommer.
Rosa Sitron Skrevet 26. november 2013 #15 Skrevet 26. november 2013 Har ikke noe mer å si enn de andre over her. Men trenger du noen å snakke med send meg en PM
-Sphinx- Skrevet 26. november 2013 #16 Skrevet 26. november 2013 Aller første bud om man har gått på trynet etter å ha vært utro er: -Kun 1 gang, IKKE flere! -IKKE skryte av det til kompiser -Legge seg helt flat Du kan ikke la han behandle deg på denne måten, ha ryggrad og stå opp for deg selv! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå