Gå til innhold

mannen kler seg i kvinneundertøy...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man hvis man finner ut at mannen kler seg i kvinneundertøy? Og ikke vet at du vet......konfrontere eller la det ligge? Alle har krav på privatliv....?

Anonymous poster hash: 15f4e...98d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ditt undertøy?

Anonymous poster hash: 48d72...a93
Skrevet

Jeg hadde ventet til han valgte å fortelle det til meg.

Anonymous poster hash: 09431...b83
Skrevet

Jeg hadde latt det ligge. Jeg kan ikke forstå hva det skal være å "konfrontere" han med. At han liker dameundertøy får være hans sak. Det finnes tross alt langt verre fetisjer! Og dessuten så skjønner jeg det litt, det finnes jo såå mye lekkert dameundertøy :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Konfrontere synes jeg er et sterkt ord her. Om det ikke er ditt så synes jeg at man ikke må si noe.

Mange synes dette er tabu enda og vanskelig å prate om. Du kjenner han best. Du må nesten finne løsningen selv. Utifra hvor trygge dere er osv.

Skrevet

Det er jo slik at man gjerne holder fetisj'en sin hemmelig. Forståelsen bak hvordan og hvorfor fetisjer oppstår er enda et lite mysteriet for vitenskapen. Enda er det veldig Tabu å snakke om de fleste fetisjer.

Men siden han ikke klarte å holde hemmeligheten sin borte fra deg, så synes jeg du like gjerne kan spørre nå som senere. Ihvertfall om du senere har planer om å stifte familie og slikt.

Jeg fortalte min fetisj til min eks, og det var på en måte godt å si det til noen. I ettertid vet jeg at det kan være lurt å snakke ut om slikt allerede ganske tidlig i forholdet, slik at begge parter er mer i stand til å ta en enklere avgjørelse før man har investert for mye i forholdet. På et senere tidspunkt i forholdet, så er det vanskeligere å fordøye en hemmelighet som har vart gjerne i flere år.

Skrevet

Det spørs: Forandrer det noe for din egen del om han kler seg i dameundertøy? Er det velkommen?

• Liker 1
Skrevet

Hvordan fann du det ut ?

Skrevet

Hva gjør man hvis man finner ut at mannen kler seg i kvinneundertøy? Og ikke vet at du vet......konfrontere eller la det ligge? Alle har krav på privatliv....?

Anonymous poster hash: 15f4e...98d

Spørs på om du er komfortabel med det.

Jeg hadde ventet til han valgte å fortelle det til meg.

Anonymous poster hash: 09431...b83

Jeg også. :fnise:

Det er jo slik at man gjerne holder fetisj'en sin hemmelig. Forståelsen bak hvordan og hvorfor fetisjer oppstår er enda et lite mysteriet for vitenskapen. Enda er det veldig Tabu å snakke om de fleste fetisjer.

Men siden han ikke klarte å holde hemmeligheten sin borte fra deg, så synes jeg du like gjerne kan spørre nå som senere. Ihvertfall om du senere har planer om å stifte familie og slikt.

Jeg fortalte min fetisj til min eks, og det var på en måte godt å si det til noen. I ettertid vet jeg at det kan være lurt å snakke ut om slikt allerede ganske tidlig i forholdet, slik at begge parter er mer i stand til å ta en enklere avgjørelse før man har investert for mye i forholdet. På et senere tidspunkt i forholdet, så er det vanskeligere å fordøye en hemmelighet som har vart gjerne i flere år.

Finnes verre ting enn å kle seg i dameundertøy da. For all del, dersom en opplever det ubehagelig er det noe annet. Viktigste er at forholdet funker og selv da, hva gjør det om herren kler seg i truse og bh :fnise:

Hvordan fann du det ut ?

Lurer jeg også på.

Skrevet

Bare sjekk om han har en profil på gaysir. Mange hemmelige transer som er i faste forhold men fremdeles ønsker seg pikk der hver eneste uke.

Anonymous poster hash: f29e4...56d
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...