Weddingfever Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Idag har min kjære og jeg bestemt dato for bryllupet vårt. Blir ett Juli bryllup i 2015. Har vært forlovet i halvannet år Jeg har veldig mange tanker rundt hele bryllupet, og aner ikke hvordan jeg skal få flettet alt inn i ett fint sluttresultat. Når det kommer til maten aner jeg ikke hvem retning vi skal gå, da tankene er mange rundt det! Både angående kostnaden, hva som passer seg, og hva som kanskje blir kjedelig!! Har tenkt mye på ett godt koltbord med mye varm mat også, vet ikke om dette for mange kan være kjedelig og lite kreativt?! Når det kommer til brudekjole går jeg helt i stampe... Ser for meg akkurat typen jeg vil ha, ikke noe vanvittige greier, men med svak hjerteforming ved brystene, og noe detaljer. Men nok om det forløpig!! Store problemet mitt er størrelse, jeg har noen kilo ekstra, jobber med og gå ned, men har alltid hatt vansker med det! Men skal gå ned en del før bryllupet. Men redselen er stor for og finne seg brudekjole når du føler deg litt for stor!! Noen som har tips i lignende situasjon som har endt opp med drømmekjole uansett? Redd at uansett hvordan kjole jeg finner blir det ikke fint!!! Setter pris på gode svar, tross ett rotete innlegg!! - Frustrert kommende brud!
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Jeg må ned 2-3 kilo ti, før kjolen sitter perfekt. Du har jo en god motivasjon nå da? Anonymous poster hash: 26d4d...e57 1
Weddingfever Skrevet 26. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2013 Ja har absolutt en god motivasjon, har gått ned 10 kilo de 3 siste mnd, og har mål på 10 til.. Så har god til på meg!! Og gleder meg til dagen, jeg kan være fornøyd med resultatet!!! Men Jojoslanking har alltid vært en dum ting her, men har holdt meg i tøylene og ikke tatt meg vann og hodet denne gangen, så har truen på dette :D
brud 2015 Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 (endret) Det beste er jo å gå ned litt og litt over lang tid, og du har jo 1,5 år på deg 10 kg på 3 mnd er vel litt mye? i hvert fall om du har gått ned og opp tidligere også? Så om du f.eks bruker 8 mnd på å komme ned til der du vil være, så har du jo fortsatt 9 mnd igjen til bryllupet så det er ikke for sent å kjøpe kjolen da Jeg skal også gifte meg i 2015, men i aug da Ikke sett på kjole enda jeg heller, fikk en baby for litt siden så er ikke hjelpi å prøve kjoler med Dolly Parton pupper Men skjønner godt tankegangen din, jeg skal ned noen kilo jeg også Var 76 kg før jeg ble gravid, er 79 nå, men regner med jeg naturlig går ned litt til uten å gjøre noe for det, gjorde det sist i hvert fall Så skal jeg begynne å trene litt når bekkenet er bedre, og sette innigjen EN gang i uka regelen som har lagt på hylla hele graviditeten For meg funker det nemlig ikke å si at jeg IKKE skal spise kake, sjokolade eller drikke cola, det har motsatt effekt for da har jeg så inderlig lyst på det at jeg ikke klarer å la vere! (Eier ikke selvkontroll ) Så det som funker på meg er at jeg har lov til hva jeg vil, men ikke mer enn EN gang i uka! (Da skal det vere noe spesiellt for å bryte den, to bursdagsselskap eller noe..) Da går jeg heller å gleder meg til når jeg får drikke cola, istedenfor å HELE tiden tenke på cola og ha så veldig lyst på det Så skal jeg slutte å drikke saft og å ha nugatti på skiva Målet mitt er 67 kg (jeg er 171 høy) Satser på å komme dit i løpet av neste år, men er ikke så god på å trene så vi får se hva jeg får til Endret 27. november 2013 av brud 2015
Weddingfever Skrevet 27. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2013 Hehe!! Ja det kan være mye, men det er ikke mange justeringene jeg har gjort. Jeg innmeldte meg i VGs vektklubb, for og få litt mer motivasjon og oversikt over vektnedgangen!! Og med små justeringer har jeg gått ned uten problem... Har aldri vært flink til og spise faste måltider, og drikker alt for mye cola og er litt vel glad i sjokolade! Har også EN dag regelen, så lørdag er det kosedag hvor godene får komme frem. Uten om det så holder jeg meg til planen og spiser ikke så veldig usunt og i små mengder! Har funket så langt uten og gå utover motivasjonen, så har god tid på meg og tror nok jeg kommer til og nå målet uten og måtte stresse med det så lenge jeg fortsetter i en god bane =)
augustbrud2014 Skrevet 27. november 2013 #6 Skrevet 27. november 2013 Hei! Jeg skal gifte meg i August 2014. Jeg skal ned en del før bryllupet. Har gått ned 15 kg siden Mai, og har håp og planer om å gå ned 10 til. Jeg har også lurt veldig på dette med kjole..Så skjønner bekymringen din! Men for meg så løste det seg plutselig helt av seg selv! Fant drømmekjolen på opphørsalg! Og den passet nesten nå, så det var lett og se hvordan den var på...den er også enkel å sy inn. Var tydeligvis meningen den kjolen:) Men jeg tenker som de andre her at du har tiden til hjelp så regner med at det løser seg! Lykke til Og du har god tid til å finne ut av det med maten også
Weddingfever Skrevet 28. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2013 Hei! Jeg skal gifte meg i August 2014. Jeg skal ned en del før bryllupet. Har gått ned 15 kg siden Mai, og har håp og planer om å gå ned 10 til. Jeg har også lurt veldig på dette med kjole..Så skjønner bekymringen din! Men for meg så løste det seg plutselig helt av seg selv! Fant drømmekjolen på opphørsalg! Og den passet nesten nå, så det var lett og se hvordan den var på...den er også enkel å sy inn. Var tydeligvis meningen den kjolen:) Men jeg tenker som de andre her at du har tiden til hjelp så regner med at det løser seg! Lykke til Og du har god tid til å finne ut av det med maten også Ja jeg er så glad jeg har god tid! Mye som skal på plass, og ett helt hav av valgmuligheter =) Så tiden er god og ha! =)
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #8 Skrevet 15. desember 2013 Ser det er en stund siden noen har skrevet her, men prøver for det:P Jeg har akkurat det samme problemet. Skal gifte meg august 2014 og jeg lurer veldig på det med brudekjolen:/ Jeg har en del kilo for mye, men prøver alt for å gå ned. Jeg har gått ned litt, men er en del igjen så jeg blir fornøyd. Hvor tidlig skal man egentlig prøve å få tak i kjolen? Man kan jo ikke drøye for lenge heller:P Anonymous poster hash: f0909...a3f
Gjest Whitestripes Skrevet 15. desember 2013 #9 Skrevet 15. desember 2013 Hvorfor ikke bare dra i en brudesalong og prøve noen kjoler, så roer kanskje panikken seg litt. Jeg er overbevist om at alle kan finne en kjole de er fine i, det er jo så stort utvalg. Jeg giftet meg 4 måneder etter at min eldste ble født, og var slett ikke kvitt babykiloene, men fant en flott kjole likevel. Stresslanking for å passe inn i en spesiell kjole må da være en dårlig ide? Tenk hvis en klarer å gå ned X antall kilo, for så å kjøpe seg en kjole, men så legge på seg igjen når det nærmer seg bryllup. Da har man et problem.
brud 2015 Skrevet 17. desember 2013 #10 Skrevet 17. desember 2013 Er ikke alle som bor nærme brudesalonger vettu. For meg vil det si å enten reise i 3 timer og komme til et sted der det bare er 'en butikk, eller å reise i 4,5 time for å komme til et sted det rt tre butikker. Uansett mye penger som går med i reise, og må overnatte om en drar lengst.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #11 Skrevet 20. desember 2013 Det beste er jo å gå ned litt og litt over lang tid, og du har jo 1,5 år på deg 10 kg på 3 mnd er vel litt mye? i hvert fall om du har gått ned og opp tidligere også? Så om du f.eks bruker 8 mnd på å komme ned til der du vil være, så har du jo fortsatt 9 mnd igjen til bryllupet så det er ikke for sent å kjøpe kjolen da Jeg skal også gifte meg i 2015, men i aug da Ikke sett på kjole enda jeg heller, fikk en baby for litt siden så er ikke hjelpi å prøve kjoler med Dolly Parton pupper Men skjønner godt tankegangen din, jeg skal ned noen kilo jeg også Var 76 kg før jeg ble gravid, er 79 nå, men regner med jeg naturlig går ned litt til uten å gjøre noe for det, gjorde det sist i hvert fall Så skal jeg begynne å trene litt når bekkenet er bedre, og sette innigjen EN gang i uka regelen som har lagt på hylla hele graviditeten For meg funker det nemlig ikke å si at jeg IKKE skal spise kake, sjokolade eller drikke cola, det har motsatt effekt for da har jeg så inderlig lyst på det at jeg ikke klarer å la vere! (Eier ikke selvkontroll ) Så det som funker på meg er at jeg har lov til hva jeg vil, men ikke mer enn EN gang i uka! (Da skal det vere noe spesiellt for å bryte den, to bursdagsselskap eller noe..) Da går jeg heller å gleder meg til når jeg får drikke cola, istedenfor å HELE tiden tenke på cola og ha så veldig lyst på det Så skal jeg slutte å drikke saft og å ha nugatti på skiva Målet mitt er 67 kg (jeg er 171 høy) Satser på å komme dit i løpet av neste år, men er ikke så god på å trene så vi får se hva jeg får til Ingen overdrivelse med smileybruk her? Anonymous poster hash: fbae6...5a2
brud 2015 Skrevet 25. desember 2013 #12 Skrevet 25. desember 2013 (endret) Just the way I am Endret 25. desember 2013 av brud 2015
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå