Gå til innhold

Dennis Poppe skriver facebook status om Rannveig Heitemann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dennis Poppe Thorsen har skrevet en facebook status om Rannveig Heitemann som er som følgende:

"Ikje rart hun har en "populær" blogg. Hun må vær noe av det dummeste. Har du ikje forstått at folk ler av deg?

http://www.side2.no/m/?articleId=3716783"

Synes for det første at dette var en veldig ufin status. Jeg er enig i at det Rannveig mener er heelt feil! Men alle skjønner jo at Rannveig bare skriver dette for PR (noe hun også får) så hvem gidder og bry seg? Men den Dennis skriver er rett og slett og henge ut noen på nett.

Etter det så kommenterer moren til Dennis som følgende

"Hun har faktisk skrevet til meg, mammaen din, og sagt at jeg er sjalu på henne....Du vet jeg ikke er voldelig, men av og til har jeg lyst til å filleriste folk!"

:sjokkert: Herregud! Om jeg hadde sett at sønnen min på 25 år hadde lagt ut noe slikt PÅ FACEBOOK! I offentlighet hvor alle kan se hvilken dust han er!! Jeg hadde skemdes som bare fyy! Men istedenfor så sier hun seg enig, og skriver mellom linjene at hun vil bli voldelig mot Rannveig? HVA I HULESTE. Og dette også i all offentlighet hvor alle kan se det... Tenkt folk som kjenner de? Lurer på hva mine naboer\venner hadde tenkt om meg om jeg hadde kommet med slikt på facebook.

"Flaut å se Ka Norge produsere... Derfor kritisere eg det...nogen må jo sei t na at det ikje finnes enhjørninger og rosa regnbuer"

Dette kommenterer Dennis etterhvert. Synes at om du skal si i fra til noen, så kan du ta det på chat, og ikke være så frekk i kjeften.

" Helt greit at dama skal få både skrive og se ut akkurat som hun vil, men slutt å dra frem "mobbe"-kortet fordi det er andre som kanskje mener hun ikke har de riktige verdiene her i livet, eller mener annerledes enn henne. Det må da være lov å være kritsik til folk som stikker nesa si i været og strekker halsen ut for hogg når de hever seg over alle andre? Og har dere virkelig lest bloggen hennes? Hver gang hun får den minste lille kritikk eller folk ikke hyller egoet hennes, går hun rett i stupen på deg. Er det slike folk man vil ha til forbilder, so be my guest, men jeg styrer unna!"

Etter at noen kommentere at Dennis er frekk\mobber, så skriver altså moren hans dette. Synes ikke akkurat at det Dennis skrev var kritikk, men mobbing! Han skiver jo at hun er den dummeste og at alle ler av henne, om det ikke er frekt så vet ikke jeg? Synes det er helt sjokkerende at moren faktisk støtter sønnen sin i dette! Om jeg var moren til Dennis hadde jeg blitt så flau, og bet han slette statusen. Men jeg skjønner jo at gutt ungen har blitt som han har blitt, med tanke på moren.

Så skriver Dennis dette:

"Hei til dere 12-14 åringer som jeg har forståelse for ikke forstår så mye. At dere tror dette e mobbing? Hmm, til å diskutere så jævlig mye, så vet dere svært lite.. Denne "ikkesåsmarte" personen som viser seg selv på tv og blogg, å gir så mye av hennes oppfatning og meninger om ting f.eks "merkeklær til spedbarn" . Så må hun faen tåle å høre meninger til hvordan normale personer (normale mammaer) i denne verden synes om dette. For meg høres det ut som denne jenta ikke har gode venner, familie eller Støttekontakt som kan veilede henne gjennom om va hun skal eller ikke skal poste på media. Så jeg håper bare å hjelpe henne, siden som jeg forstår ingen andre gjør det.

Takk."

Altså det er helt greit og være uenig og komme med kritikk, men dette er mobbing. Blir helt fra meg når jeg ser hvordan voksne mennesker kan oppføre seg på facebook, for en familie!

Jeg er enig med Dennis når han sier at det er dumt men merkeklær til spedbarn, barn trenger ting som omsorg, oppdragelse og kjærlighet! Men måten Dennis sier det er helt avskyelig, og morens også!!

Anonymous poster hash: 7cdf6...0dd
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er Dennis Poppe og hvem er Rannveig Heitmann? Burde jeg vite denslags?

Anonymous poster hash: 969cf...816
  • Liker 10
Skrevet

Dennis er tidligere Paradise Hotel og robinson deltaker. Rannveig har vært med i unge mødre og charterfeber + hun er toppblogger.

Skrevet (endret)

Særlig imponert over at trådstarter gidder å sitere ting fra den Facebook-saken. Det kaller jeg å være over gjennomsnittet interessert...

Endret av Lea2
  • Liker 16
Skrevet

Vell.. folk inntereserer jo seg så mye for Hilde Christina, så hvorfor ikke?

Skrevet

"Hvem i faen er Dennis Poppe" tenkte jeg da jeg lest trådtittelen, googlet og fant ut at han var en gammel paradise-deltaker, så han er i hvert fall ikke rett personen til å åpne kjeften. Kom også fram at han spyttet og mobbet en annen deltaker. Forkastelig personen med andre ord, og en low-lifer.

Anonymous poster hash: 753f3...78f
  • Liker 4
Skrevet

Hahahahahaha :fnise:

Han får jammen sagt ting. Men å si at han mobber er vel drøyt.

Anonymous poster hash: d4680...bfd
  • Liker 3
Skrevet

"Flaut å se hva Norge produserer" JA, det er flaut at Norge produserer patetiske paradise-deltakere som ikke er noe annet enn bortkastet tid, og en skam for landet.

Anonymous poster hash: 753f3...78f
  • Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Ser ikke hvordan dette er noe verre enn hva kaklehønene på skråblikk lirer av seg om disse bloggerne. Not impressed.

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og hets.

Yvonne (mod)

Gjest Sunshine23
Skrevet

Ser ikke hvordan dette er noe verre enn hva kaklehønene på skråblikk lirer av seg om disse bloggerne. Not impressed.

Helt enig.

Skrevet

Det kommer fra en paradise hotell deltaker. Han burde feie for egen dør først.

Skrevet

Dennis er tidligere Paradise Hotel og robinson deltaker. Rannveig har vært med i unge mødre og charterfeber + hun er toppblogger.

:skratte::scorpis:

Anonymous poster hash: 0c445...892

• Liker 2
Skrevet

Lol. Dennis stiller i samme kategori som Ranveig spør du meg. White trash begge to.

• Liker 1
Skrevet

Voksne mennesker betyr dessverre ikke modne mennesker.

Anonymous poster hash: 27eea...d23
Gjest bustyvel
Skrevet

De er jo ikke akkurat det jeg betegner som oppegående og modne noen av dem…

Skrevet

Samme tenkte jeg og. Hvem i alle dager er dette og hvorfor har det de sier noen betydning?

Gjest avocadoen
Skrevet

Nå skal ikke jeg heller mobbe her, men paradise deltakere er kanskje ikke kjent for å være de mest.. eh, intelligente menneskene på jord heller da, så jeg kan ikke si at jeg er overraska over at han ikke skjønte at det var mobbing

Skrevet

Samme tenkte jeg og. Hvem i alle dager er dette og hvorfor har det de sier noen betydning?

Hvis du ikke vet det så kan du vel enten google eller la være og poste her?

Anonymous poster hash: 2f1ba...b00

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke vet det så kan du vel enten google eller la være og poste her?

Anonymous poster hash: 2f1ba...b00

Eller foreksempel poste å si at jeg synes folk bryr seg om alltfor mye rart. Det er ganske mange flere alternativer her som jeg synes du burde ta med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...