AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Hei! Hadde hamstern i stua, noe den er hver kveld. Har hatt på parafinovnen i en mnd ca, men den har aldri klatra opp før. Men det gjorde den i dag, og jeg tror jeg så det med en gang, da jeg hørte ho trippe. Satt henne i litt kaldt vann med en gang, og deretter i buret. Ser at hun ligger å rister nå. Så ikke noen synlige skader, men ser at hun har smerter stakkars! Men vet dere om noen behandling som jeg kan gjøre nå? Skal så klart til dyrlegen i morgen tidlig. Dere tror ikke at hun kan dø av dette? Er så glad i henne! Hun har løpt fritt i stua i lang tid, også i fjor vinter. Hun har aldri gjort dette før. Anonymous poster hash: f12ac...58d
Gjest HappyWaffle Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 hun har nok fått sjokk, å det kan være litt skummelt for små skapninger. hva du skal gjøre er jeg neimen ikke sikker på da smådyr ikke er min spesialitet :/ god bedring til den lille. foresten: dyrlegene har som regel en på vakt, så du kan ringe å høre om du kan gjøre noe
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 foresten: dyrlegene har som regel en på vakt, så du kan ringe å høre om du kan gjøre noe Jepp, ring dyrlegevakta. Hvis de ikke har det der du bor har de også døgnvakt på telefon på veterinærhøyskolen i Oslo. Anonymous poster hash: df65c...357 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Ring dyrlegen og hør! Anonymous poster hash: 0a9bc...2f3 1
Gjest HappyWaffle Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 en hvilken som helst dyrlegevakt duger. bare du får svar
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Hei! Tusen takk for alle svar! Prøvde å ringe, men kom ikke igjennom noe sted... Men ser ikke ut som hun har vondt lenger, merkelig nok.. Siden potene hennes har hovnet opp:( Hun gnagde fælt på buret, og da slapp jeg henne ut, så hun fikk løpe litt rundt i rommet(ett annet rom, så klart) mens jeg vasket buret hennes. Er redd for infeksjoner om det skal komme vannblemmer, og de skulle sprekke. Men tusen takk for alle svar! Ser ut som hun er i fin form nå. Men må vel gjøre vondt? Skjønner ikke at hun kan løpe rundt som hun gjør... Hehe Anonymous poster hash: f12ac...58d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Trodde ikke hamster burde løpe fritt jeg……er vel derfor en får kjøpt hamsterball til å putte de i. Anonymous poster hash: 591d1...c26
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 Trodde ikke hamster burde løpe fritt jeger vel derfor en får kjøpt hamsterball til å putte de i. Anonymous poster hash: 591d1...c26 Uff, nei, det synes jeg nesten er dyreplageri. De hamsterballene bråker så fælt, og de får jo ikke utforska noen ting. Rommene er helt trygge, bortsett fra Ovnen. Hun får ikke gå i stua før til sommern igjen da. Går heldigvis veldig bra med henne nå. Sover godt, og potene hennes ser fine ut Anonymous poster hash: f12ac...58d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå