Gå til innhold

Forelsket etter 10 år... i en annen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei forum.

Jeg skriver anonymt da dette er så tøft at jeg ikke klarer å dele det med venninner heller enda så nære vi er- jeg er redd for hva de vil si. Jeg har en vanskelig og komplisert kjærlighetshistorie med en mann jeg møtte da jeg var veldig ung. Jeg var 17 og han var 27. Vi hadde det veldig bra de første åra, vi var dritforelska hadde sex hele tida, reiste masse og bodde sammen i leilighet var helt rått. Men så fikk jeg lysten på andre ting - følte meg helt innelåst i foholdet og hadde ikke lyst på barn me han. Han pressa meg ikke egentlig heller men han var veldig klar for at det var oss, men det var ikke jeg, og så dumpa jeg han og så gikk det noen år og han fikk en veldig søt gutt med ei dame det ikke funka med - jeg visste egentligat det ikke skulle gå. Han gjør meg sykt trygg, han vil bare meg i hele verden, men jeg tenner mindre på han nå, og jeg synes det er vanskelig med ungen. Så prøvde vi igjen i to år, og i løpet av den tida har han vært deprimert på grunn av bruddet med dama han fikk sønnen med, og jeg orka ikke, følte mitt liv var bedre uten han enn med, så jeg blei singel igjen i våres og da møtte jeg en supersøt fyr sånn dritfort. Han (Ole Thomas) kom rett bort ti lmeg og sjekka meg opp og jeg prøvde å roe ned hele greia, men han teksta og holdt på og til slutt møtte jegen og så data vi litt (hadde sex). Så dabba han av, skjønte aldri hvorfor men pressa han ikke på det. Så gikk tida og jeg rpøvde med eksen igjen, og nå tok Ole Thomas plutselig tatt kontakt igjen. Jeg ville ikke tulle med det, men så klarte jeg ikke la være etter noen uker og så møtte Ole Thomas igjen og nå har vi hatt sex, og nå har han forsvunnet igjen (har ikke hørt noe påen uke). Jeg blir sittende igjen jævlig frustert. Bare en ting klart jeg er ikke sammen med han eksen. Men er jævlig frustert fordi han og jeg prøver igjen for ørtende gang, samtidig som jeg tror at dette må være tegn på at jeg ikke er fornøyd, eller så er jeg redd for å step into it. Vi har hatt det fint med ungen og han har det bra nå etter bruddet. JEg har egnetlig ikke noe unnskyldning - men så har jeg så syktlyst til at han Ole Thomas skal gi lyd fra seg (har ikke sendt han noe melding eller noe). Jeg veit jeg gjør alt feil, men jeg er ikke sammen med noen av de.

Anonymous poster hash: d07fb...b34

Anonymous poster hash: d07fb...b34
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...