AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Hei Skal til Sverige imorgen med svigermor for å se etter barnevogn, noen som vet om noen butikker??? Blir i området rundt Svinesund, Nordby og Strømstad der. Anonymous poster hash: 791fe...068
Barcelone Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Ligger en på Norby Shoppingsenter hvertfall. I 1 etg.
lykkestor Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Ligger en veldig fin på Svinesund rett ved Tobakksvognen. Både billig og bra utvalg! Den på Nordby synes jeg var elendig. Dyrt og ikke så mye fint egentlig.. Vet de hadde en i Strømstad før. På ved bensinstasjonen rett etter du har kommet inn til Strømstad (Mot sentrum) Men er ikke helt sikker på om den enda er der.
lykkestor Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Ligger en veldig fin på Svinesund rett ved Tobakksvognen. Både billig og bra utvalg! Den på Nordby synes jeg var elendig. Dyrt og ikke så mye fint egentlig.. Vet de hadde en i Strømstad før. På ved bensinstasjonen rett etter du har kommet inn til Strømstad (Mot sentrum) Men er ikke helt sikker på om den enda er der.
Gjest Solstråla88 Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Kattis i strømstad har best service erfarte vi ved julegave shopping..
Lune Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Kattis har jeg også hørt mye bra om! Dog synes jeg ikke det er noe særlig å spare på og handle i Sverige.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Nei tror ikke det er så mye å spare. Hørt at det er dyrt på nordby, og det kan jeg tenke meg. Var på happyland på svinesund der ved tobakksvagnen , og på kattis i strømstad, kjempegod service begge steder til en førstegangs som ikke har peiling på alt det forskjellige som det er med en barnevogn Synes de hadde en del på begge butikkene, ihvertfall mye på happyland. Meeen det blei ikke noe barnevogn da, må tenke litt mer selv om det er 1 mnd til termin Anonymous poster hash: 791fe...068
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #8 Skrevet 27. november 2013 Vi sparte over 5500 kr på vogn, bilsete, tripp trapp stol pluss diverse småting. Muligens ikke mye for alle. Men for oss gjorde det at vi kunne kjøpe den dyre senga vi ønsket oss men egentlig ikke hadde råd til ;-) Anonymous poster hash: 77d3e...9de
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #9 Skrevet 27. november 2013 Vi sparte over 5500 kr på vogn, bilsete, tripp trapp stol pluss diverse småting. Muligens ikke mye for alle. Men for oss gjorde det at vi kunne kjøpe den dyre senga vi ønsket oss men egentlig ikke hadde råd til ;-)Anonymous poster hash: 77d3e...9de Sparte dere såpass med tanke på tilbudene her hjemme også? F. eks er tripp trapp stolen på tilbud til 899,- nå. For en liten stund siden var bilsete på tilbud også, tror det var rundt 1000,- rabatt. Synes det ofte er en del gode tilbud her, men om dere sparte enda 5500,- etter evt kampanjene som barnebutikkene her har, tror jeg at jeg skal vurdere å ta meg en tur over. Anonymous poster hash: 57581...7fc
Irja Skrevet 27. november 2013 #10 Skrevet 27. november 2013 Er to bra butikker på Nordby hvertfall med bra utvalg. Mye å spare på vogn, bilsete og andre dyre ting (både kronekurs og pris)
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #11 Skrevet 28. november 2013 Er to bra butikker på Nordby hvertfall med bra utvalg. Mye å spare på vogn, bilsete og andre dyre ting (både kronekurs og pris) Ingenting å spare på kronekursen for tiden Anonymous poster hash: 791fe...068 1
Irja Skrevet 28. november 2013 #12 Skrevet 28. november 2013 Ingenting å spare på kronekursen for tiden Anonymous poster hash: 791fe...068 Nei, ikke så mye - men litt er det jo. Var i Sverige for et par uker siden på "Harryhandel" sparte på kronekursen vi. Finn.no er supert da. Der har vi handlet masse! Kan få ting som er nytt der og (folk som angrer på kjøpt, garantien har gått ut osv) genialt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå