Gjest HappyWaffle Skrevet 25. november 2013 #1 Del Skrevet 25. november 2013 merket det i dag tidlig at han hoster litt. kan katter bli forkjølet?? han brekker seg ikke. bare hoster litt nå og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #2 Del Skrevet 25. november 2013 Katter kan bli forkjølet ja. Lungebetennelse kan de også få, og hosting kan være et tegn på det. Om hostingen vedvarer så kan det hende katten må en tur til dyrlege. Anonymous poster hash: 14b95...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 25. november 2013 #3 Del Skrevet 25. november 2013 Katter kan bli forkjølet ja. Lungebetennelse kan de også få, og hosting kan være et tegn på det. Om hostingen vedvarer så kan det hende katten må en tur til dyrlege. Anonymous poster hash: 14b95...a21 får ringe dyrlegen i morgen å høre hva de sier når jeg tenker meg om startet det i går morges men tenkte det bare var noe forbigående, noe i halsen eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twisted_me Skrevet 26. november 2013 #4 Del Skrevet 26. november 2013 Katten min hoster også innimellom, men jeg har alltid trodd at det var pga hårballer i halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #5 Del Skrevet 26. november 2013 Den har innvollsorm! Dra til dyrlegen og få resept på ormekur. Anonymous poster hash: 450dc...386 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 26. november 2013 #6 Del Skrevet 26. november 2013 Den har innvollsorm! Dra til dyrlegen og få resept på ormekur. Anonymous poster hash: 450dc...386 den fikk kur for noen dager siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 26. november 2013 #7 Del Skrevet 26. november 2013 Katten min hoster også innimellom, men jeg har alltid trodd at det var pga hårballer i halsen. han har jo hatt sin del av hårballer, ble bedre etter bytte av for. men har han hårballer så skal de jo i teorien brekke seg? min hoster som om det er forkjølet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 29. november 2013 #8 Del Skrevet 29. november 2013 Noen ganger hoster de fordi det er en hårball halvveis på vei, men så snur den og går nedover i stedet. Gamlekatta vår hoster ikke opp hårballer, men hun har noen runder med litt merkelig, hes krupp-lignende hoste hvor det høres ut som det er en hårball på vei, men så sitter hun og svelger og slikker seg voldsomt rund munnen en stund, og så skjer det ingenting. Noen dager senere finner jeg i stedet bæsjeklumper i kattekassa som ser ut som de er inntyllet i edderkoppspinn. Det er da halvfordøyd pels, katta er hvit så det ser helt sprøtt ut. Det kan også hende at du forveksler hoste med nys. Noen katter nyser med en lyd som høres mer ut som et host. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #9 Del Skrevet 29. november 2013 den fikk kur for noen dager siden Da er det bare å vente til hosten går overAnonymous poster hash: 1cb51...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå