AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 På lørdag helte jeg Plumbo gel til vasken og til dusj sluken. Til vasken helte jeg nesten alt, til dusj sluken bare litt. Etter en time lo jeg renne varmt vann. Siden den gang lukter badet kloakk. Lukten kommer fra dusj sluken, ikke fra vasken. Hva som er årsaken? Hva kan jeg gjøre for å fjerne lukten??? Takk for hjelpen!!! Anonymous poster hash: 86105...6ae
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 først bør du plukke opp risten og se om det er hår/skitt du kan fjerne. Bruk hansker. Prøv så med vanlig blå flytende wc rens fra europris. Hell i en halv flaske og la det stå over natten, så kan du skylle ned med varmt vann. Hvis det ikke bedrer seg, prøv dette flere ganger. Om det fortsatt lukter deretter, bør du kontakte huseier dersom du leier, eller styret dersom du bor i blokk. Det er sikkert gammelt fett og annet i avløpsrøret som lukter. Dessverre tar ikke plumbo dårlig lukt, men bare åpner opp. Det bør tilføres litt vann i avløpslåsen hver dag, hvis det tørker opp kan det lettere lukte fra avløpsrøret. Anonymous poster hash: 84343...9b2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Takk for svaret. Anonymous poster hash: 86105...6ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå