Gå til innhold

Er alle damer virkelig så patetiske

25 stemmer

1. 1. Er damer hevngjerrige, kranglete mobbere av natur?

• Ja.
      6
    • Nei. Bare surfittene på KG som er det.
      19

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller er KG-damer i særklasse? Side på side med drittslenging av rosabloggere kan man lett finne her på forumet. Rosabloggere er knapt C-kjendiser og likevel irritererer de dere så voldsomt at dere må henge dem ut.

Ethvert innlegg må tolkes så negativt som mulig av surfittene her på forumet. En uskyldig bemerkning kan ende opp med en gedigen krangel. Krangler du med noen så glemmer de det ikke med det første og skal selvsagt ta hevn i enhver tråd de finner deg.

Damer er baktalende, backstabbende, hevngjerrige og emosjonelt tilbakestående av natur. Det er i hvertfall det man får inntrykk av ved å besøke dette forumet.

Anonymous poster hash: 542c8...9a0
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller er KG-damer i særklasse? Side på side med drittslenging av rosabloggere kan man lett finne her på forumet. Rosabloggere er knapt C-kjendiser og likevel irritererer de dere så voldsomt at dere må henge dem ut.

Ethvert innlegg må tolkes så negativt som mulig av surfittene her på forumet. En uskyldig bemerkning kan ende opp med en gedigen krangel. Krangler du med noen så glemmer de det ikke med det første og skal selvsagt ta hevn i enhver tråd de finner deg.

Damer er baktalende, backstabbende, hevngjerrige og emosjonelt tilbakestående av natur. Det er i hvertfall det man får inntrykk av ved å besøke dette forumet.

Kjenner jeg blir litt småsur av å lese dette. Dette er er forum hvor man kan si sin mening, og jeg synes mange av disse KG-kvinnene har gode og sterke meninger som de får fram her, og ja, noen krangler og. Men hvorfor bry seg? Det lager bare mer drama, egentlig. Her på KG er det faktisk lov å irritere seg over ting, og også diskutere det med andre. Noen blir fort sur og lar det gå ut over andre, men jeg lar meg sjelden provosere over surpomper.

Tror du har et vrengt syn på kvinner kanskje? Det virker sånn ut i fra den nederste linja.

Finnes både kvinner og menn som baksnakker, er hevngjerrige og er emosjonelt "tilbakestående", og de finnes også her på KG. Det er det ingen tvil om, men hallo i luken... Her kan alle si hva de mener. Selv om de er sure, eller om de starter en unødvendig krangel. Mennesker vil alltid være mennesker.

Rannveig Heitmann er frekk og spydig mot andre. Hvorfor er det ikke greit at folk blir sure av det hun sier? Det er jo bare naturlig av folk å reagere på slikt. Hun har sin mening, jeg har min, du har din. Synes vi bare skal godta at vi alle er forskjellige, jeg.

Anonymous poster hash: d6076...882

Skrevet

Jeg synes det er mange tøffe damer her, jeg.

Men så er jeg jo kvinne selv, så jeg burde vel i grunn spare kjeften til blowjobs.

• Liker 1
Skrevet

Samme føler jeg om menn etter å ha lest dette forumet.

• Liker 1
Skrevet

Er både og enig... jenter er bitchy mot hverandre, men vil absolutt ikke påstå at vi er emosjonelt tilbakestående.

Skrevet

Faktisk har jeg et bedre inntrykk av kvinner enn menn på dette forumet. Kvinner er roligere, menn er mye mer sytete og tenker bare svart/hvitt. Nesten som om man skulle tro det var noe hjernedødt der innimellom, en personlighetsforstyrrelse som bare klarer å se "svart/hvitt".

Mens mange kvinner virker tålmodige (nesten for tålmodig), rart de ikke reagerer mer egentlig...

Anonymous poster hash: cc8d2...fc7
  • Liker 2
Gjest Malanthor
Skrevet

For en patetisk avstemning. De to alternativene er ikke alternativer i det hele tatt. Tror du noen som faktisk gidder og svare seriøst på den posten her er dumme nok til og velge et av alternativene dine?

Problemet ditt er at du ikke forstår at MENNESKER er de tingene du nevner. Ikke kvinner spesielt. Men by all means, alt er jo så mye lettere når du kan peke fingeren på noen ANDRE. Så mye lettere enn og ta ansvar selv.

• Liker 1
Skrevet

Det er da vitterlig langt ifra alle kvinner her inne som deltar i de bloggtrådene. Å bruke de som eksempler på hvordan alle kvinner er er som å dra til et fengsel fult av voldtektsmenn og si at "slik er alle menn".

Anonymous poster hash: dc3ce...f01
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...