Gå til innhold

data tar aldri over hverden,,dustete data

Anbefalte innlegg

Gjest gotthard
Skrevet

så satt jeg her da , ny pc som skulle være såååå rask og greier , laster inn et spill og får spillt i 10 min , så sier det absolut ingen ting og spillet er ikke lengre istede har jeg skrivebordet der.

begynner på nytt og det skjer igjen.

ok , laster et annet spill som krever mindre , det vil først ikke starte en gang , når det starter så går det 5 min og....jepp , , , , ,

er så morro så.

noen tips om hva dette er for noe rart , er ikke virus , 2,6 prossesor , radeon igp 346m skjermkort og 256 ram.

den som veit hva dette er skal få en veldig fin tanke fra meg,garantert.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke det at jeg HELT skjønte det her...

Skrevet

Tja - min nye PC trengte å få oppdatert skjermkortdrivaren etter kort tid - og det var nok ein fordel å få sett ting skikkeleg fast òg. Er det kun spel det skjer med? (Sidan dei nok krev meir av skjermkortet enn t.d. OpenOffice.org...)

Har òg vore ute for å ha fått RAM som ikkje fungerte heilt bra. (Faktisk var halvparten av det heilt vekke.) Så om du får tak i eit diagnoseprogram som testar diverse komponentar, så ville eg prøvd det.

Har ikkje fleire forslag. Ikkje no, i alle fall. Evt. bortsett frå å ta tilbake til forhandlar.

Gjest Anonymous
Skrevet

Skyld ikke på dataen, den gjør bare det den blir bedt om. Problemet ligger som regel mellom skjermen og stolryggen ;)

Skrevet

det skjermkortet ditt er jo dass.... oppdater driveren eller bytt den ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...