Gå til innhold

Julebord kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av annen tråd håper jeg på hjelp. Skal på julebord og leter etter en sexy kjole. Jeg er 46 år, 168 cm høy og 79 kg. Har midje og brede hofter og C80 cup. Har lyst på noe kroppsnært som kan være fint uten at jeg ser ut som michelin mannen. Og så må det enten være mer erm eller jakke/bolero til.

Noen?

Anonymous poster hash: d9d53...316
Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå for en kjole som rekker til rett over knærne. den kan med fordel være i mørkt stoff også kjører du på med en litt kul jakke over.. da blir det sexy og man kan skimte litt kløft ( ikke vis aaaltfor mye), og man ser fremdeles rompa ;)

hvis du i tillegg kjører en litt tettere strømpe så blir det ikke for sommerlig heller hvis det er kaldt ute osv.. jeg kjørte en kort og trang kjole på mitt julebord med hold- inn under for å rette ut alt michelin-geleen ;) hehe

så hadde jeg en jakke fra gina tricot over for å sprite opp den ellers ganske kjedelige sorte kjolen..

tilbehør er også en fin måte å sprite opp litt nøytrale antrekk! ;)

kan være en idee å sjekke ut moteblogger osv for å få inspirasjon! og nettsidene til div. butikker :)

lykkketil :D

Skrevet

gå for en kjole som rekker til rett over knærne. den kan med fordel være i mørkt stoff også kjører du på med en litt kul jakke over.. da blir det sexy og man kan skimte litt kløft ( ikke vis aaaltfor mye), og man ser fremdeles rompa ;)

hvis du i tillegg kjører en litt tettere strømpe så blir det ikke for sommerlig heller hvis det er kaldt ute osv.. jeg kjørte en kort og trang kjole på mitt julebord med hold- inn under for å rette ut alt michelin-geleen ;) hehe

så hadde jeg en jakke fra gina tricot over for å sprite opp den ellers ganske kjedelige sorte kjolen..

tilbehør er også en fin måte å sprite opp litt nøytrale antrekk! ;)

kan være en idee å sjekke ut moteblogger osv for å få inspirasjon! og nettsidene til div. butikker :)

lykkketil :D

Har sett på en kjole som er sort nede og mørk grønn fra rett under brystet og opp. Synes den var ganske fin. Kanskje med en kort jakke over. Men hvilken hold-in bruker du? Synes alt av strømpebukser som skal være hold-inn ruller ned. Og så få man en ekstra bungel :fnise:

Anonymous poster hash: d9d53...316

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...