AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Var på første date med en herlig fyr på lørdag. Det var veldig koselig. endte opp med at jeg overnattet, men jeg sa nei til sex. Ville ta det rolig, og han var såklart forståelsesfull og snill. Vi klådde litt da og kysset masse. Fikk høre at jeg var fin og deilig. Og flink til å kysse. Når vi sa hade dagen etterpå ga han meg et hadekyss. Virka i godt humør. Vi snakket lite før vi møttes, bare sendte hverandre et par snap hver dag og det fortsetter vi også med nå, etter at vi møttes. Jeg sendte han en mld noen timer etter at jeg hadde dratt hjem at jeg hadde det koselig og at jeg gjerne vil ta det igjen en dag. Han svarte med en gang at han også koste seg og at han også ville møtes igjen. men jeg vet ikke når vi skal ses igjen da! Jeg savner han litt allerede og tenker en del på han. Jeg har hatt EN kjæreste før og han er den eneste jeg har elsket og vært forelsket i. Vi var sammen i mange år også, så jeg er ganske fersk på singellivet og dating. Har møtt et par gutter men ingen av de klaffet så veldig følte jeg. Men denne fyren her.. Bare det øyeblikket jeg SÅ han, så visste jeg at han var min type. Når han smilte så lyste han opp. Og jeg kjente meg så rolig og glad med en gang. Kjemien var så bra. Jeg er sjenert med nye mennesker, men jeg klarte jo å slappe av litt med han likevel. Håper bare at han føler det samme. Vil så gjerne vite når vi skal møtes igjen. Håper han spør i løpet av uka... Hvor lenge er det vanlig å vente før man spør om når man kan møtes igjen? For å ikke virke for ivrig men samtidig ikke la det gå for lenge. Jeg tror jeg aldri har likt en mann så mye og så fort! Bortsett ifra eksen.. Så det skremmer meg litt. Anonymous poster hash: 602cc...cd5
Silvermist Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 (endret) Hvorfor må han spørre om når dere skal møtes igjen? Kvinn deg opp og spør selv. Og drit i de innbilte "tidsfristene" for når det er ok å ta kontakt. Klaffer det så klaffer det. Endret 25. november 2013 av Silvermist 1
FalconPunch Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Spør ham om å treffes igjen vel? Anonymous poster hash: f0466...feb
vivana Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 jeg hadde bare ventet. hvis ikke han sendte mld i løpet av 1 uke, så hadde jeg gått videre. det er menn som må være jegere, ikke damer, sånt ligger i instinkter.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Ja... jeg tror uansett jeg venter til onsdag ihvertfall. Da begynner det jo å nærme seg helg igjen og hvis han fortsatt ikke har spurt, så tenker jeg vel å spørre. Liker bare at menn tar intiativ vettu! Jeg er bare så betatt! -.- Anonymous poster hash: 602cc...cd5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 jeg hadde bare ventet. hvis ikke han sendte mld i løpet av 1 uke, så hadde jeg gått videre. det er menn som må være jegere, ikke damer, sånt ligger i instinkter. ? Anonymous poster hash: 55704...6af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå