Gå til innhold

Jeg trenger hjelp med huden min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er 17, og har egentlig aldri vært så flink til å ta vare på huden min.... Men nå vil jeg bli flinkere! Jeg vet ikke helt hvilken hudtype jeg har. Rett etter jeg har dusjet er den ganske tørr, men i løpet av dagen blir den ganske blank og fet.

Kan noen av dere Kg-engler si hvilke produkter som er de viktigste til daglig hudpleie? Jeg har ganske dårlig råd for tiden, så kan ikke kjøpe alt som er... Bare de to, tre, viktigste produktene.

Ts

Anonymous poster hash: a1f11...4e6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg tenker at du har fuktfattig hudtilstand med kombinert til fet hudtype. Noe som vil si at du trenger fukt, men også produkter for å holde huden fra å bli for oljete. Jeg har selv fuktfattig hudtype som er normal til sensitiv, så vet ikke helt om jeg kan anbefale deg noe for oljete hud, men hva er budsjettet ditt? :)

Skrevet

Jeg tenker at du har fuktfattig hudtilstand med kombinert til fet hudtype. Noe som vil si at du trenger fukt, men også produkter for å holde huden fra å bli for oljete. Jeg har selv fuktfattig hudtype som er normal til sensitiv, så vet ikke helt om jeg kan anbefale deg noe for oljete hud, men hva er budsjettet ditt? :)

IKKE mer enn tusenlappen hvertfall :) Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...