AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Søstern til typen og jeg er jevngamle. For å være ærlig så liker jeg henne ganske dårlig. Hun var veldig rett på sak og den kaldeste kvinnen jeg har møtt. Hun så meg gråte fordi broren hennes til tider er og har vært ganske dust, og jeg er nok en følsom person i tillegg. Hun har gjentatte ganger sagt at jeg fortjener bedre og at jeg må komme meg bort fra han. Hun sier jeg har hele verden i mine hender og at han kun drar meg ned i møkka. Hun sier at hun synes broren sin er en skikkelig drittsekk, men vil jo ikke at jeg skal si det til han.. Dagen etter er de på biltur sammen og henger sammen som venner. Selv er hun utro mot typen sin, hun er kald, kynisk og har oppført seg så jævlig mot den stakkars mannen. Hun sier det selv til meg, at hun ikke er noe bra kjæreste. Hun sier at jeg snart må innse at folk ikke forandrer seg og at jeg kan finne meg bedre. Jeg aner virkelig ikke hvor jeg har henne, når hun har sett meg gråte har hun tatt meg under vingen. Men hun er så lite sympatisk som person generelt, at jeg lurer på om hun har andre baktanker. Det er nesten så jeg ikke orker å komme på besøk, fordi hun er så lei av at vi er sammen. Hun spør aldri ellers hvordan jeg har det. Hun vet jeg nylig mistet en i familien, men spør ikke hvordan det går. Typen har et barn og jeg vet det ble mye styr da jeg kom inn i familien fordi eksen var sjalu og ville ikke at barnet skulle være med andre enn barnefar. Dette gikk i stor grad ut over søstern som heller ikke fikk sett mye til tantebarnet. Er det meg hun prøver å skåne eller er det han? Vanskelig når jeg ikke vet hvor jeg har svigerfamilien. De andre støtter forholdet uansett og vil at vi skal ha det bra, sammen. Hun vil at jeg skal komme meg ut. Nå må det sies at hun har sett oss på det verste. En krangel som helt sikkert vekket halve nabolaget. Han er en sykt vanskelig person, men så har jeg en følelse av at hun misliker meg sterkt.I begynnelsen av forholdet sa hun aldri hei til meg. Hun følte sikkert at jeg tok eksen hans sin plass. I tillegg har hun sprøytet store doser gift inn i forholdet med å fortelle hvordan broren var utro mot eksen, hvordan han kun er ute etter sex, at han helt sikkert hadde hengt på strippeklubb om han hadde hatt mere penger. Dette er ting hun forteller meg. Hun forteller meg at han ikke elsker meg. Og sier at hun prøver å få meg til å åpne øynene. Han har flørtet med en annen jente, så sånn sett var han " utro", men har jo aldri tatt han i noe annet. Etter å ha lagt det bak oss har vi hatt det fint i 2 år, ja, til tider noen hefitge krangler, men ikke noe unormalt. Hun har uansett skapt så mye mistillit at forholdet har fått en stor smell. Hvorfor gjør hun dette? Anonymous poster hash: d86fd...d31
Gjest Awzm me Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Jeg tenker egentlig at hun kanskje er inne på noe. Dersom du og han krangler såpass mye, og han oppfører seg som en drittsekk mot deg, i tillegg til at han var utro mot eksen sin, så tenker hun kanskje at hun vil skåne deg. Men det er vel egentlig ikke noe å bry deg om. Si at du elsker han og ikke vil gå fra han om hun begynner å snakke om det igjen.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Fordi hun kjenner han ut og inn. De har jo bodd sammen i mange år. Hun har sådd så mye tvil at vi snart ikke holder sammen lenger. Jeg tenker mye på om det er sant det hun har sagt. Anonymous poster hash: d86fd...d31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå