heiduderborte Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Født i mai, Vil jeg få noen sykdommer? hvor mange barn vil jeg få? Hva ender jeg opp som? Lurer fælt på om noen hadde greid å finne ut av dette.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Det er ingen klarsynte her inne. KG er ikke et slikt sted. Anonymous poster hash: 1601f...8e2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Det er ingen klarsynte her inne. KG er ikke et slikt sted.Anonymous poster hash: 1601f...8e2 Og ingen andre steder heller.Anonymous poster hash: 11774...a44 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Klarsynte er bare humbug! Trist å se at enkelte mennesker faktisk tror at disse menneskene kan se i fortid/fremtid. Anonymous poster hash: 95f40...5ac 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 13 barn og du ender opp som en sliten mamma. Anonymous poster hash: a5cf2...a62
flinkeceline Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 Umm.. Jeg kan lese fremtid og fortid. Lærte det av en sjaman i Sør-Amerika. Først må du besvare tre øvelser, egentlig burde jeg sett håndflata di men dette for holde over nettet: 1. tell til ti ved å ta en og en finger opp i rekke etter hverandre fra lillefinger på venstrehånd til lillefinger på høyre. sjekk tiden du bruker å rapporter tilbake til meg. 2. Klø deg på ryggen med din dominerende hånd ved å dra den over skulderen - når du i mellom skulderbladene? 3. stå midt i rommet ditt og lukk øynene. Du skal spinne rundt så fot du kan i ti sekunder. Hvor nærme er du din opprinnelige posisjon i det du åpner øynene?
heiduderborte Skrevet 26. november 2013 Forfatter #8 Skrevet 26. november 2013 Umm.. Jeg kan lese fremtid og fortid. Lærte det av en sjaman i Sør-Amerika. Først må du besvare tre øvelser, egentlig burde jeg sett håndflata di men dette for holde over nettet: 1. tell til ti ved å ta en og en finger opp i rekke etter hverandre fra lillefinger på venstrehånd til lillefinger på høyre. sjekk tiden du bruker å rapporter tilbake til meg. 2. Klø deg på ryggen med din dominerende hånd ved å dra den over skulderen - når du i mellom skulderbladene? 3. stå midt i rommet ditt og lukk øynene. Du skal spinne rundt så fot du kan i ti sekunder. Hvor nærme er du din opprinnelige posisjon i det du åpner øynene? 1: 6 sekunder 2: Ja 3: 1/2 meter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #9 Skrevet 28. november 2013 Spør heller Gjest om du virkelig er nysgjerrig. Singel tarot. Anonymous poster hash: 4c269...77c
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #10 Skrevet 28. november 2013 Du kommer til å gifte deg med en trailer sjåfør som heter Kjell Ronny. Han treffer du på Larkollen camping. De får to barn. Så finner du ut at Kjell Ronny er homofil. De skilles. Du går inn i et nytt forhold med Kjell Bjarne, men han lider av spillgalskap, så det blir slutt. Senere flytter du til Løten. Det blir du samboer med Arne Bjarne. Dere får 4 barn før Arne Bjarne drukner i grisebingen. Du blir 78 år. Anonymous poster hash: 71ad2...296 3
flinkeceline Skrevet 29. november 2013 #11 Skrevet 29. november 2013 1: 6 sekunder 2: Ja 3: 1/2 meter Godt, godt. Prøvelsen forteller meg at du vil leve et langt og godt liv. Du vil få to guttebarn med 1 års mellomtid og av samme far. Hvis du reiser til tropene en gang i løpet av livet vil du tiltrekke deg malaria. Vær obs på det. Yrkesmessig vil du ende opp som sekretær i et advokatfirma. Du vil skilles med din siste ektemann i en alder av 45. Du vil leve til du er 91 år og vil da dø av uhelbredelig beinmargskreft. Men du vil dø med dine ønsker forfyllt og med en sjel tilfreds. -Amen
heiduderborte Skrevet 29. november 2013 Forfatter #12 Skrevet 29. november 2013 Godt, godt. Prøvelsen forteller meg at du vil leve et langt og godt liv. Du vil få to guttebarn med 1 års mellomtid og av samme far. Hvis du reiser til tropene en gang i løpet av livet vil du tiltrekke deg malaria. Vær obs på det. Yrkesmessig vil du ende opp som sekretær i et advokatfirma. Du vil skilles med din siste ektemann i en alder av 45. Du vil leve til du er 91 år og vil da dø av uhelbredelig beinmargskreft. Men du vil dø med dine ønsker forfyllt og med en sjel tilfreds. -Amen Å jeg som villa ha jentebarn! også da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå