esmer Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Hei Skal kjøpe iphone 5 uten abonnement, men finner den ikke på apple sin hjemmeside? Finner bare de nyeste modellene og iphone 4s. Men 4s er jo eldre enn 5? Trodde først det var utsolgt, men har ventet en måned nå og fortsatt er den ikke der.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Tror de skulle slutte å selge 5'ern. Anonymous poster hash: 701f7...6e9
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 http://www.teknofil.no/artikler/na-far-du-bare-kjope-iphone-4s-hos-apple/137432 Anonymous poster hash: 701f7...6e9
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Hei Skal kjøpe iphone 5 uten abonnement, men finner den ikke på apple sin hjemmeside? Finner bare de nyeste modellene og iphone 4s. Men 4s er jo eldre enn 5? Trodde først det var utsolgt, men har ventet en måned nå og fortsatt er den ikke der. På den norske Eplebutikken så er den borte, så da regner jeg med at iPhoneC er den som er meningen skal være iPhone5, men hvorfor ikke kjøpe iPhone5s?
esmer Skrevet 25. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2013 http://www.teknofil.no/artikler/na-far-du-bare-kjope-iphone-4s-hos-apple/137432 Anonymous poster hash: 701f7...6e9 Tusen takk
esmer Skrevet 25. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2013 På den norske Eplebutikken så er den borte, så da regner jeg med at iPhoneC er den som er meningen skal være iPhone5, men hvorfor ikke kjøpe iPhone5s? Sjekket litt rundt på andre sider enn apple nå, fant ut at det kun er 500-600 kr forskjell. Hadde likevel kjøpt 5'ern, 600 kr er en del når man er student og telefonen ikke er til deg selv hehe
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 Sjekket litt rundt på andre sider enn apple nå, fant ut at det kun er 500-600 kr forskjell. Hadde likevel kjøpt 5'ern, 600 kr er en del når man er student og telefonen ikke er til deg selv hehe Vel, men er du stundent så bør du kanskje ikke kjøpe en så dyr gave til noen heller.
esmer Skrevet 25. november 2013 Forfatter #8 Skrevet 25. november 2013 Vel, men er du stundent så bør du kanskje ikke kjøpe en så dyr gave til noen heller. Hehe, sant nok Men den er til faren min som hinta til det i flere måneder nå. Eneste som er kjipt er at jeg vet han ikke kommer til å bruke den så mye, han har brukt en gammel nokia telefon i flere år nå. han går oftest for det praktiske. Utrolig hva kjøpepress kan gjøre med folk, selv mennesker langt ute i 50-årsalderen hehe.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2013 #9 Skrevet 25. november 2013 Hehe, sant nok Men den er til faren min som hinta til det i flere måneder nå. Eneste som er kjipt er at jeg vet han ikke kommer til å bruke den så mye, han har brukt en gammel nokia telefon i flere år nå. han går oftest for det praktiske. Utrolig hva kjøpepress kan gjøre med folk, selv mennesker langt ute i 50-årsalderen hehe. Han har hintet om gave til over 5000kr?
Gjest Naria Skrevet 25. november 2013 #10 Skrevet 25. november 2013 At en student med dårlig råd kjøper en gave til over 5000 kroner til en forelder er helt hinsides. Og jeg vil si at dersom faren din faktisk har hintet til at du skal kjøpe en slik gave til han, kan han ikke være helt god! 1
esmer Skrevet 25. november 2013 Forfatter #11 Skrevet 25. november 2013 Han har hintet om gave til over 5000kr? Han har hintet om at jeg skal kjøpe iphone til han Fks "er egentlig upraktisk for meg dette med smartphone, men alle andre har det. Nå som du har fått deg jobb trenger jeg kanskje ikke å vente så lenge på å få meg iphone lengre..?" Når mor sa at jeg hadde tenkt å kjøpe en til bursdagen hans responderte han med et glis "hun er jo den eneste i familien jeg kan forvente det fra" tja, hva skal man gjøre? er jo tross alt faren min :-)
esmer Skrevet 25. november 2013 Forfatter #12 Skrevet 25. november 2013 At en student med dårlig råd kjøper en gave til over 5000 kroner til en forelder er helt hinsides. Og jeg vil si at dersom faren din faktisk har hintet til at du skal kjøpe en slik gave til han, kan han ikke være helt god! Jeg er ikke student i den forstand at jeg bor på hybel og sånt, går siste året på vgs og er fortsatt hjemmeværende. Han har jo kjøpt min iphone, og jeg har jo ingen utgifter. Sparer de pengene jeg tjener til jeg skal flytte ut.
Gjest Naria Skrevet 25. november 2013 #13 Skrevet 25. november 2013 Jeg er ikke student i den forstand at jeg bor på hybel og sånt, går siste året på vgs og er fortsatt hjemmeværende. Han har jo kjøpt min iphone, og jeg har jo ingen utgifter. Sparer de pengene jeg tjener til jeg skal flytte ut. At du er vgs-elev gjør det jo enda verre spør du meg. Det vil jo faktisk si at han har forsørgeransvar for deg! Nei, ærlig talt. Selv om faren din tydeligvis er av den mer ufornuftige sorten hva gjelder julegaver trenger ikke du være det. Jeg hadde funnet en annen, betydelig rimeligere, gave til pappa om jeg var deg.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2013 #14 Skrevet 25. november 2013 Han har hintet om at jeg skal kjøpe iphone til han Fks "er egentlig upraktisk for meg dette med smartphone, men alle andre har det. Nå som du har fått deg jobb trenger jeg kanskje ikke å vente så lenge på å få meg iphone lengre..?" Når mor sa at jeg hadde tenkt å kjøpe en til bursdagen hans responderte han med et glis "hun er jo den eneste i familien jeg kan forvente det fra" tja, hva skal man gjøre? er jo tross alt faren min :-) Man sier: Hjelpes og himler med øynene og lar det være med det. Deretter gir man fanden i å kjøpe iPhone.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #15 Skrevet 26. november 2013 I all verden! Synes din far er helt på jordet som ber om at du skal kjøpe han en iphone, og at du i tillegg har tenkt å gjøre det, gjør at du også er helt på jordet! Faren din kan vel kjøpe seg en iphone selv, han har sikkert råd til det om han absolutt vil! Anonymous poster hash: 60309...729
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå