Gå til innhold

Noen som har klart å komme seg igjennom utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har klart det? Som kan komme med en solskinnshistorie?

Anonymous poster hash: 1876a...e03
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han hadde bare rota med ei på fylla, fortalte meg det gråtende dagen etterpå. Tilliten fikk seg en alvorlig knekk, men kom oss greit ut av det til slutt. Mye opp og ned tiden etterpå, grunnen til at jeg valgte å bli var at han angret så tydelig, og fortalte det selv rett etterpå. 3 år siden nå, og slutta for lenge siden å være redd for at det skulle skje igjen ;)

Anonymous poster hash: dbd4f...dfe
  • Liker 1
Gjest Ironically me
Skrevet

Situasjonen rundt avslutningen av ekteskapet, var så kaotisk

at kun utroskap hadde bare vært som en hyggelig landtur i forhold.

Nei, var det solskinn du ville ha?

Jeg har det fint, jeg! :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Det avhenger nok i stor grad hvordan utroskapen har forløpet seg!

• Liker 1
Skrevet

Det avhenger nok i stor grad hvordan utroskapen har forløpet seg!

Mer eller mindre i 6 mnd, kun sex sier han.. Ikke hele tiden, men i perioder med samme dame! Har så lyst å tro han når han sier han angrer, og jeg kan jo se at han angrer. Men likevel.. 6 mnd!!

Han gjorde det slutt med henne..

Jeg har så lyst å tro at vi skal klare å få det til å funke igjen, at vi får det bra..

Skrevet

Mer eller mindre i 6 mnd, kun sex sier han.. Ikke hele tiden, men i perioder med samme dame! Har så lyst å tro han når han sier han angrer, og jeg kan jo se at han angrer. Men likevel.. 6 mnd!!

Han gjorde det slutt med henne..

Jeg har så lyst å tro at vi skal klare å få det til å funke igjen, at vi får det bra..

Ja, den er ille. Tilsto han?

Skrevet

Ja, den er ille. Tilsto han?

Ja, han har lagt alle kort på bordet!

Føler meg helt tom! Samtidig som jeg tror på det han sier, så har jeg blitt jugd for i lang tid..

Jeg vet jo at vi har hatt tøffe perioder, men hadde ikke trodd dette!

Har lest om folk som klarer å komme styrket ut av noe slikt, men det må jo være tull. ;)

Skrevet

Føler meg helt tom! Samtidig som jeg tror på det han sier, så har jeg blitt jugd for i lang tid..

Har lest om folk som klarer å komme styrket ut av noe slikt, men det må jo være tull. ;)

Tull er det nok ikke, men lett blir det ikke.

Har dere barn?

Skrevet

Nja, jeg og min eks holdt ut sammen et år etter at jeg fikk vite at han hadde vært utro. Funket jo greit i perioder, men byturer, gutteturer og alt det der kunne han bare glemme om han ville ha en fornøyd kjæreste. Var dessverre null tillit igjen etter det.. Solskinnshistorien kan man vel si er at jeg kom meg enda sterkere ut av det, mye mer selvstendig og har funnet drømmemannen!

For at man skal kunne gå videre må man klare å glemme det som har skjedd. Det vil bli tøft, men om du virkelig vil fortsette, og ikke tror dette vil skje igjen, kan man jo prøve! Uansett hvordan det ender er jeg i alle fall sikker på at du vil klare deg helt fint! :klem:

• Liker 2
Skrevet

Han var utro i ca et år, jenvlige møter med ei dame han hadde sex med. Jeg slo opp da jeg fant det ut, men vi fortsatte å være sammen. Jeg har brukt mye tid på å bearbeide det, det første året var jævlig. Vi har snakket mye om det, og i begynnelsen fikk jeg lov til å "overvåke" og bestemme en del mer mtp. at tillitten var borte. Tilliten har vi sakte bygget opp igjen, og i dag er vi lykkelige sammen. Et år etter utroskapen satte jeg ned foten og ga han et ultimatum, enten så kutter vi her eller så går vi all inn. Han valgte å gå all inn, solgte leiligheten sin for å flytte sammen med meg et annet sted. Jeg har tatt et vanskelig valg inni meg, om at jeg er nødt til stole på han for at det skal fungere. Jeg har gitt han klar beskjed om at handlinger betyr mer enn ord, og at jeg ikke blindt stoler på det han sier, han må vise det også. I dag er vi blitt samboere og planlegger barn :) Det er 2,5-3 år siden det skjedde, og vi er lykkelige :) Jeg tenker på det inni mellom, og det hender at jeg blir litt sånn sjalu og redd, men det vet jeg at jeg hadde blitt uansett! Det kan gå lang tid mellom hver gang jeg tenker på det, og jeg er ikke redd for at han er på byen til langt på natt uten meg eller noe sånnt. Du må prøve å følge hodet og magefølelsen din, i mange tilfeller bør man gå etter utroskap, men i noen få tilfeller kan det være verdt å prøve. Vi prøvde, og vi fikk det til :)

Anonymous poster hash: 0b127...d78
  • Liker 1
Skrevet

Niks, det er dealbreaker for meg. OFF he goes.

• Liker 1
Skrevet

hvorfor må det være tull? kjenner to vennepar av meg som har kommet seg styrket igjennom det. og det finnes utallige historier om folk som greier det

Anonymous poster hash: c02b3...f3c

Skrevet

Njaaa... dvs.. Jeg tilgav, men han klarte aldri å legge det bak seg.. han ventet hele tid på at jeg skulle hevne hans handlinger og alle feil jeg måtte begå etterpå ble linket mot hans utroskap... det holdt 7 år til... Lykkelige 7år... nja.. kanskje, inni mellom. Men utroskapen har nok preget forholdet vårt etterpå.. men mest fordi han hadde problemer med det...

Anonymous poster hash: bf49f...257
Skrevet

Tull er det nok ikke, men lett blir det ikke.

Har dere barn?

Ja, har 3 stk.

Nei, lett blir det ikke!

Skrevet

hvorfor må det være tull? kjenner to vennepar av meg som har kommet seg styrket igjennom det. og det finnes utallige historier om folk som greier det

Anonymous poster hash: c02b3...f3c

Det er veldig deilig å høre! :)

Håper vi også klarer det!

Skrevet

Han var utro i ca et år, jenvlige møter med ei dame han hadde sex med. Jeg slo opp da jeg fant det ut, men vi fortsatte å være sammen. Jeg har brukt mye tid på å bearbeide det, det første året var jævlig. Vi har snakket mye om det, og i begynnelsen fikk jeg lov til å "overvåke" og bestemme en del mer mtp. at tillitten var borte. Tilliten har vi sakte bygget opp igjen, og i dag er vi lykkelige sammen. Et år etter utroskapen satte jeg ned foten og ga han et ultimatum, enten så kutter vi her eller så går vi all inn. Han valgte å gå all inn, solgte leiligheten sin for å flytte sammen med meg et annet sted. Jeg har tatt et vanskelig valg inni meg, om at jeg er nødt til stole på han for at det skal fungere. Jeg har gitt han klar beskjed om at handlinger betyr mer enn ord, og at jeg ikke blindt stoler på det han sier, han må vise det også. I dag er vi blitt samboere og planlegger barn :) Det er 2,5-3 år siden det skjedde, og vi er lykkelige :) Jeg tenker på det inni mellom, og det hender at jeg blir litt sånn sjalu og redd, men det vet jeg at jeg hadde blitt uansett! Det kan gå lang tid mellom hver gang jeg tenker på det, og jeg er ikke redd for at han er på byen til langt på natt uten meg eller noe sånnt. Du må prøve å følge hodet og magefølelsen din, i mange tilfeller bør man gå etter utroskap, men i noen få tilfeller kan det være verdt å prøve. Vi prøvde, og vi fikk det til :)

Anonymous poster hash: 0b127...d78

Så utrolig bra at det ordet seg med dere! :D

Det kommer nok til å bli vanskelig fremover, men jeg håper at vi klarer det!

Skrevet

Jepp, jeg kom meg igjennom det. Uten det utro svinet.

Anonymous poster hash: 17715...c2c
  • Liker 1
Skrevet

Ja, har 3 stk.

Nei, lett blir det ikke!

Her er det bare å brette opp ermene gitt - lykke til :blomst:

Skrevet (endret)

Niks, det er dealbreaker for meg. OFF he goes.

Enig! Da skal det svært svært mye til for at jeg skal gidde å fortsette. Det er utvilsomt veldig vanskelig å forestille seg en sunn fremtid sammen etter et slikt svik.

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Skrevet

Noen her som har klart det? Som kan komme med en solskinnshistorie?

Mannen la alle kortene på bordet og ba om tilgivelse. Vi har vært sammen i 11 år og det er ingen barn i bilder. Skjedde for par år siden og etter mye fram og tilbake, tårer, mye prat og tøffe dager valgte vi å se framover. Jeg ga han en sjanse for jeg følte at ingen/eller få menn kan innrømme utroskapen og siden har vi vært hos familieterapaut og jobbet selv med forholdet vår og det gikk bra i 2 år. Men jeg klarer ikke å glemme det at jeg ble bedratt og at han var utro. Selvom jeg prøver så hardt å legge det bak meg men det er ikke lett. Ting rundt deg, noe du ser på tv kan gi meg flashbacks som gjør vondt.. Og nå har jeg gått samme veien for å ta hevn og for å få ro i hjertet mitt så han kan kjenne på samme smerten som han har pådratt meg :( Ikke så veldig godt/modent gjort av meg men ingen kan forstå det hvis ikke man selv har opplevd dette.. verste av alt er at jeg var gravid da og det ble spontanabort :( Han har ikke funnet ut at jeg møter innimellom han andre men jeg tror ikke vi kommer til å bli gammel sammen :(

Er klar over at det er bedre å gjøre det slutt enn å holde på sånn og tror at det er det som kommer til å skje også og det er så sårenes at han ødela alt det vi hadde og nå klarer ikke jeg å holde det sammen det lille som er igjen i det forholdet :( Så det er ikke alle som er sterke nok til å glemme utroskap og gå videre men ja noen får det til også slik som det står over med noen solskinnshistorier...

Anonymous poster hash: 3d6a5...e86

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...