Gå til innhold

Noen fiske-kvinner med skorpion-kjærester her? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt, lurer i tilfelle på hvordan deres forhold er? Mye lidenskap? Krangling? Harmonisk? Hvordan deres skorpionmann er i henhold til hot'n'cold, behov for å trekke seg tilbake, etc etc ;)

Noen?

Anonymous poster hash: d963c...2e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...kan også legge til mind-games, testing osv ;)

Skrevet

Jeg så en skorpion engang i tyrkia. ike akuratt kjæreste materiale :P

Alvor . Har stjernetegn noe å si i forhold ?

Hva er de beste matchene ?

Rasool er fisk, det er også jeg. er det match made i heaven

• Liker 1
Skrevet

Hei hei.. Ikke noe stygt om oss skorpioner her.. ;)

Skrevet

Alvor . Har stjernetegn noe å si i forhold ?

Eh, ja.. Det har faktisk en del å si. Er viktig å være klar over hva man selv og partner trenger og ønsker. Med kommunikasjon trenger man ikke å henge seg så veldig opp i det egentlig.

Jeg blir jo bunnløst forelsket jeg da. Og vier det meste av min ledige tid til partner. Er ikke alle som takler eller ønsker dette. Elsker passion og mye varme. Maaaaasse kos og nærhet. Og selvsagt også en seksuell energi av en annen verden da.

Skrevet

Eh, ja.. Det har faktisk en del å si. Er viktig å være klar over hva man selv og partner trenger og ønsker. Med kommunikasjon trenger man ikke å henge seg så veldig opp i det egentlig.

Jeg blir jo bunnløst forelsket jeg da. Og vier det meste av min ledige tid til partner. Er ikke alle som takler eller ønsker dette. Elsker passion og mye varme. Maaaaasse kos og nærhet. Og selvsagt også en seksuell energi av en annen verden da.

Nei, det der hadde ikke jeg orket ass

Skrevet

Hmm.... Akkurat rette beskrivelsen av meg det :) Men jeg forelsker meg svært sjelden.

Jeg har skorpionen i månen, hvilket representerer følelsene.

Du kan jo google litt om astrologi, og sjekke det opp mot personen du leser om ;)

Uansett, enten så tror du på spøkelser eller ikke. Blir nok en smule alternativ for noen, men de fleste nikker anerkjennende på hodet når de graver litt mer i det :)

Skrevet

Hva med de litt mer "kalde" skorpionene, hvordan fange de?

Gjest Sagarmatha
Skrevet

Hei hei.. Ikke noe stygt om oss skorpioner her.. ;)

Vi er da ganske så trivelig har jeg hørt, så lenge vi ikke omgåes andre mennesker.

Skrevet

Hæ?

Anonymous poster hash: 1f484...563
Skrevet

Ingen som er i ett sånt forhold?

Skrevet

Som sagt, lurer i tilfelle på hvordan deres forhold er? Mye lidenskap? Krangling? Harmonisk? Hvordan deres skorpionmann er i henhold til hot'n'cold, behov for å trekke seg tilbake, etc etc ;)

Noen?

http://www.youtube.com/watch?v=ZjAnIeQj1yw

Denne MÅ du bare høre! :)

Anonymous poster hash: 737d5...bdd

Skrevet

Det at du er needy og greedy er jo en personlig egenskap du har, da. Feig å skylde på stjernetegnet igrunn.

Anonymous poster hash: 737d5...bdd

Skrevet

Er det en ting som stemmer på horoskopet er det skorpioner.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke folk som gidder å kommentere teite ting på disse forumene. Det virker veldig som om de ikke har noe bedre å foreta seg, enn å "disse" alt og annet her inne. Cyberspace-mobbere liksom.

Skrevet

Jeg er tvilling. Og kvinne btw. Flørtet/flørter med en skorpion-mann. Vet vi ikke har best match ifølge horoskopet, men når det kommer til seksuelle ting så skal vi visst være fyrverkerier...og det kan godt stemme det! Vi har møtt hverandre to ganger og han er ekstremt vanskelig å lese. Får ikke helt den kontakten med han. Men når vi har sex... PANG PANG PANG PANG! hahha.

Han er en kald-skorpion utifra det jeg har sett ihvertfall. Han er snill og sånt, men han er også et fyrverkeri. Han er hard, røff, vet hva han vil, er helten i sitt eget liv, take-it-easy holdning osv. Og så er han veldig glad i sex og ganske "dominerende" i senga. Han har veldig dype øyne også. Mye han har der inne men som han ikke deler. Veldig spennende fyr, men tror ikke dette kan bli et langvarig forhold...:P Personlighetsmessig er han for komplisert for meg!

Anonymous poster hash: b2852...f0f
Skrevet

`'~--Q< Skorpion her. Det mye som stemmer i horoskop angående personlighetstrekk. Man kan som oftest se enkelte særtrekk i hvert stjernetegn. Bare man er forsiktig å ikke generaliserer. Det finnes alltid noen dårlige og gode sider av et stjernetegn. Og det finnes utrolig mange personlighets varianter av et stjernetegn.

Noe sier meg at skorpioner har et veldig spesielt forhold til døden.

Skrevet

Jo, det sies at når det blir født en skorpion dør det en i familien/nær relasjon enten året skorpio blir født, eller året etter. Slik var det i vårt tilfelle, har ett søsken som er skorpio. Vedkommende tilsvarer også dette hot'n'cold, kan fryse til is under en konflikt og ignorerer.

Det gjør forøvrig min flamme også. Også veldig komplisert, men innerst inne i de dype følelsene veldig myk.

Min er også veldig sterk, hard, sta og egen.

For og ikke snakke om the bedroom-departement, har aldri vært med på noe lignende. Fantastisk kjemi :)

Men akk så komplisert og uforutsigbar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...